کشته و مصدوم شدن 5 نفر در محور بوئین زهرا به ساوه

پرشین خودرو:بر اثر برخورد خودروی پیکان وانت با کامیونت ایسوزو در کیلومتر 25 محور ساوه- بوئین زهرا زیر پل راه‌آهن سه نفر در دم کشته و دو نفر مصدوم شدند.

ب‌‌ه گزارش «پرشین خودرو»، محمد رضایی، رئیس جمعیت هلال احمر، ‌در این باره گفت: در این سانحه که مقارن صبح امروز ساعت 8:59 به وقوع پیوست، راننده وانت پیکان به همراه دو نفر از سرنشینان آن که در قسمت باری وانت نشسته و هر سه مرد و از سنین 25 تا 30 ساله بودند، به علت مکانیسم شدید حادثه و شدت جراحات وارده قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در دم جان باختند.

وی افزود: این سانحه مرگبار دو مصدوم نیز برجای گذاشت که یکی در قسمت باری وانت خودرو و دیگری سرنشین مجاور راننده بود که یکی از آنها توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس به صورت سرپایی مداوا و مصدوم دیگر این حادثه بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی به بیمارستان شهدای آسیابک منتقل شدند.

رضایی اظهار کرد: تحقیقات اولیه نشان از انحراف به چپ خودروی وانت در برخورد آن با قسمت چپ کامیونت دارد، اما علت دقیق تصادف توسط کارشناسان و پلیس راه در دست بررسی است.

وی افزود: با اعلام این سانحه به نیروهای امدادی عوامل امدادی هلال احمر و اورژانس جاده‌ای امانیه در محل وقوع سانحه حضور یافته و مصدومان را به مرکز درمانی منتقل کردند.

منبع: ایسنا

کد خبر 65588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha