کد خبر 70835
۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در محورهای گلستان

پرشین خودرو: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از هفت میلیون تردد در محورهای گلستان ثبت‌شده است.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی میقانی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند سال ۹۵ لغایت ۱۴ فروردین سال جاری هفت میلیون و ۶۷۰ هزار و ۹۸۹ تردد در محورهای گلستان به ثبت رسیده که این آمار رشد ۲۸ درصدی تردد نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: تعداد خودروهای ورودی به گلستان ۶۶۱ هزار و ۲۳۱ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵.۴ درصدی داشته و تعداد تردد خروجی از استان هم ۶۱۲ هزار و ۴۳۱ ثبت‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال ۹۵ لغایت ۱۴ فروردین‌ماه سال جاری ۱۰۶ تصادف در جاده‌های گلستان رخ‌داده که ۱۰ تصادف منجر به فوت شدن ۱۱ نفر شده است.

وی تصریح کرد: از این آمار ۸۴ تصادف مربوط به تصادفات جرحی بوده که منجر به مجروح شدن ۹۴ نفر شده است، همچنین ۱۶ تصادف خسارتی بوده است.

میقانی افزود: در تاریخ ۱۴ فروردین‌ماه ۲۴ هزار و ۸۱۷ خودرو وارد گلستان و ۲۹ هزار و ۹۵۱ خودرو از گلستان خارج‌شده‌اند.

تردد بیش از ۲۸ هزار وسیله نقلیه با سرعت غیرمجاز

وی تصریح کرد: متوسط سرعت خودروها ۷۷ کیلومتر بر ساعت بوده و تعداد وسایل نقلیه که سرعت غیرمجاز داشته‌اند ۲۸ هزار و ۶۳۲ وسیله بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان در رابطه با آمار تردد در چهار محور پرتردد گلستان گفت: محور توسکستان پنج هزار و ۴۲۱ تردد، محور گلوگاه – گرگان ۱۱ هزار و ۷۸۰ تردد، محور خوش ییلاق – آزادشهر یک هزار و ۸۰۷ تردد و در جنگل گلستان – سه‌راهی کلاله پنج هزار و ۸۰۹ تردد ثبت‌شده است.

مهر

کد خبر 70835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha