کد خبر 71227
۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
ایرانگردی خارجی ها با قطارهای رجا

پرشین خودرو: دو گروه از گردشگران خارجی در فروردین ماه سال جاری با قطارهای رجا ایرانگردی می کنند.

به گزارش  پرشین خودرو،  سرپرست معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود : به منظور توسعه گردشگری بین المللی و پیرو مذاکرات با شرکت های لرنیدی و پرس، گردشگران خارجی سفر خود را با واگن های زندگی و پلور سبز شرکت رجا انجام می دهند

محسن یاوری گفت : این 2 گروه گردشگر خارجی که در مجموع با همراهان حدود 70 نفر هستند ، در ماه جاری جداگانه وارد کشور می شوند.

وی در باره برنامه سفر این دو گروه گردشگر خارجی گفت: گروه اول در سفری یک روزه از تهران به گرگان عزیمت و از مناطق جذاب ریلی در شمال کشور نیز در طول سفر دیدن می کنند.
سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجا در خصوص سفر گروه دوم از این گردشگران اظهار داشت: گروه دوم سفر 10 روزه خود را از اواخر فروردین با قطارهای رجا از تهران آغاز می کنند و پس از گشت و گذار ریلی از 7 شهر کشور مجدد به تهران بر می گردند.

یاوری افزود: گروه مذکور از محور شمال بازدید می کنند و سپس با بازگشت به گرمسار و ادامه مسیر به سمت مشهد از جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرهای مشهد، کرمان، یزد، اصفهان و شیراز دیدن خواهند کرد.

وی گفت: بعد از نخستین سفر سال گذشته 80 گردشگر خارجی در مهر 94 با قطارهای رجا، این سفرها ، دومین و سومین ایرانگردی بین المللی با قطارهای این شرکت است.
سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا همچنین از آمادگی این شرکت برای سفرهای گردشگری با امکان برگزاری نشست‌ها و جلسات حین سفر، با قطارهای تشریفات و زندگی و همچنین سایر قطارهای ویژه این شرکت خبر داد و خاطرنشان کرد: سازمان‌ها، نهادها و سایر متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست می‌توانند با شماره تلفن 88347028-021 تماس بگیرند.

واحدمرکزی خبر

کد خبر 71227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha