«پاسکال» با کوله باری از تجربه به ایران آمده است

پرشین خودرو: گروه ایران

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، "پاسکال فلتن" به عنوان مدیر منطقه ای رنو در ایران معرفی شده است. وی متولد 1968 میلادی در فرانسه و فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از پاریس است.
پاسکال، سال 1993 به رنو ملحق شد و در طول این مدت مسئولیت های مختلفی در شرکت های تابعه اتحاد رنو و نیسان بر عهده داشته است.
مدیر فعلی منطقه ای رنو در ایران دارای تجارب مختلفی از جمله مدیریت ارشد کیفیت رنو در اسپانیا، مدیریت ارشد مهندسی کیفیت نیسان در هند، معاونت کیفیت آوتواز در روسیه، و مدیرعامل کارخانه سواب در باتیلی فرانسه بوده است.
پاسکال فلتن، همچنین معاون ارشد تولید و زنجیره تامین در منطقه آفریقا، خاورمیانه و هند بوده است.
تجربه های متعدد این مدیر فرانسوی در رنو–نیسان، وی را در آشنایی بهتر و موثر با فرهنگ های مختلف یاری کرده است. تمام تجارب و موفقیت های این مدیر فرانسوی موجب شد تا وی از سوی رنو در آوریل 2017(فروردین ماه 1396) به عنوان مدیریت منطقه ای رنو انتخاب شد.
پاسکال فلتن، به زبان های انگلیسی و اسپانیایی مسلط بوده و با زبان های ژاپنی و روسی نیز آشناست.

 

 

مدیرعامل رنو پارس با سابقه ای 16 ساله
حال که از رنو و مدیر منطقه ای این شرکت سخن گفتیم، نگاهی به زندگی کاری "رامتین اسماعیلی" مدیرعامل رنوپارس نیز خالی از لطف نیست.
اسماعیلی، متولد 1356 و فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک است. وی سابقه ای 16 ساله در صنعت خودروی ایران دارد و از ابتدای تاسیس شرکت رنو پارس نیز در سمت های مختلف فعالیت کرده است.
اسماعیلی نخستین ایرانی است که مهندسی قوای محرکه خودروهای رنو در ایران را بر عهده گرفت.
وی نقش مستقیم در داخلی سازی موتور و گیربکس در ایران دارد و به همین دلیل وی را در بومی سازی صنعت خودرو به چهره ای تاثیرگذار تبدیل کرده است.
اسماعیلی در سال 91 به عنوام مدیرعامل شرکت اتوشای اینترنشنال پارس تولیدکننده شاسی بلند خودروهای رنو انتخاب شد.
وی را می توان جوان ترین مدیر ارشد ایرانی در رنو دانست. این مدیر جوان در سال 93 به خانه خود، رنو پارس بازگشت. وی به عنوان قائم مقام مدیرعامل رنو پارس فعالیت دوباره خود را آغاز و بر روی عملکرد واحدهای مختلف مجموعه رنو پارس مدیریت کرد.
کارلوس گون مدیرعامل رنو-نیسان در سال 2014 نام "اسماعیلی" را در لیست استعدادهای ویژه مدیریتی رنو قرار داد که این بدان معنی است که وی توانایی اداره شرکت های تابعه رنو را دارد.
بی شک تسلط رامتین اسماعیلی به دو زبان انگلیسی و فرانسه در موفقیت های وی بی تاثیر نبوده است.

کد خبر 81626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha