تولید بهاری برلیانس در هوای سرد پاییزی

پرشین خودرو: پس از سفر به شهر شانگهای و بازدید از شرکت شین هوا نمایندگی و شرکت فرعی برلیانس نوبت به بازدید از خط تولید و نشست خبری با دونگ فنگ، معاون و مشاور حقوقی مدیرعامل برلیانس در شنیانگ رسید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برای رفتن به این شهر با ایرلاین چینی مسیر 2 و نیم ساعته را از فرودگاه معروف شهر شانگهای "پودونگ" ترک می کنیم.

شهر شنیانگ معروف به گهواره صنعت چین با حدود 8 میلیون جمعیت دارای کارخانه های بزرگ خودروسازی و نظامی در شمال شرق چین در منطقه سردسیری واقع شده است.
در فرودگاه همراه با میزبانان چینی جهت اقامت و بازدید حرکت می کنیم. شنیانگ دارای ساختمان های بلند و متراکم هست اما در این شهر هم وسایل نقلیه عمومی به مراتب دیده می شود و با وجود هوای سرد آن ساکنان از دوچرخه و موتور سیکلت برقی استفاده می کنند و به لطف خیابان های پهن و ساخت و ساز اصولی از ترافیک و آلودگی خبری نیست.

 

ساختمان های بلند شنیانگ در همه جا به چشم می خورند


 مترو در شن یانگ و استفاده مردم از وسایل نقلیه عمومی


خیابان های خلوت شنیانگ در ساعات اوج در مقایسه با کلان شهر تهران




استقبال با فرش قرمز


اولین برنامه روز بازدید از خودروسازی برلیانس، نشست خبری با دونگ فنگ، معاون و مشاور حقوقی مدیرعامل در محل رسانه های شنیانگ است. در بدو ورود با یک ساختمان اداری بزرگ مواجه شدیم و بعد از ورود به محل نشست با استقبال گرمی از سمت معاونین برلیانس و خبرنگاران رسانه های چینی روی فرش قرمز روبرو شدیم . در ابتدا مترجم ایرانی که بسیار خوب و مسلط به زبان چینی بود به همراه نماینده برلیانس در کنار تابلوی کره زمین که شکل ایران در کنار سایر کشور ها و شرکای تجاری برلیانس بود ایستادند و به میهمانان ایرانی خود خوش آمد گفتند.


 بعد از مراسم ورود و خوش آمد گویی مدیران برلیانس، سایپا و پارس خودرو ایستاده اند تا آیین معرفی به همدیگر انجام شود


بعد از معرفی، میهمانان و میزبانان یکدیگر را تشویق کردند


 

 تابلوی بزرگ نقشه جهان به همراه خطوط راهنما برای سایر شرکای تجاری برلیانس

 


 

دو خانم برای انجام تشریفات لوگوی پارس خودرو و سایپا و شرکت برلیانس را در دست داشتند



بعد از مراسم خوش آمد گویی و آیین معرفی مدیران از آقای حمید زاهدی مدیر ارتباطات پارس خودرو دعوت شد تا لوگوی سایپا و پارس خودرو را در نقشه ایران به عنوان شریک تجاری برلیانس به عنوان هفتمین شریک خود قرار دهد و سپس چینی ها لوگوی برلیانس رو به عنوان کارخانه اصلی در محل نقشه گذاشتند و در پایان کنار این تابلو عکس یادگاری گرفتند.
 

 

حمید زاهدی در حال قرار دادن لوگوی سایپا و پارس خودرو بر روی نقشه ایران است



 

 لوگوی سایپا و پارس خودرو بر روی نقشه ایران


 

 لوگوی برلیانس و پارس خودرو بر روی نقشه


 

عکس یادگاری در کنار تابلو و نقشه جهانی برلیانس




 

نمایشگاه عکس درخشش برلیانس


بعد از تشریفات خوش آمد گویی و استقبال گرم میزبانان چینی در مسیر برای رفتن به سمت سالن نشست خبری، نمایشگاه عکس، جذابیت های این مراسم را چند برابر کرد. در ابتدا نمایشگاه عکس "سال پر درخشش برلیانس " نام گذاری شده بود و پروسه پیشرفت خودروی برلیانس را به نمایش گذاشته بود. این قسمت شامل تاسیس کارخانه تولید خودرو در شنیانگ و اولین خط تولید و مونتاژ ون جین بی jinbei به روش CKD بود.

راهنمای عکس ها در هنگام بازدید گفت: گروه خودروسازی برلیانس تحت حمایت تمامی مدیران ارشد بوده و طرح " یک جاده- یک کمربند" " یک قدم – یک ردپا" که در تاریخ توسعه صنعت خودرو سازی چین نقطه عطف روشنی است.
در دومین بخش نمایشگاه، برلیانس عکس های ثمره تلاش، پیشرفت و بالابردن کیفیت و قرارداد شراکت تجاری خود با ب ام و را که جزو آرزوهای 20 ساله خود بوده را به همراه تصاویری از آموزشکده حرفه ای به نمایش گذاشته بود.
در دو بخش آخر با عنوان "جذابیت خودرو برلیانس" عکس هایی از مدل ماشین های معروف و کلاسیک پس از گذشت چند دهه پیشرفت و ماشین های تولید شده روز را قرار داده بود. huasong7 از جمله زیباترین ماشین های 7 نفره تشریفات چینی و تنها خودرویی است که با موتور پرقدرت ب ام و کار میکند. در این نمایشگاه عکس هایی از قرارداد سایپا با برلیانس، رونمایی برلیانس کراس که با نام c3 در برلیانس شناخته می شود اما بخاطر تشابه اسمی آن با سیتروئن c3 اسم آن را به کراس تغییر دادند و برلیانس در خط تولید پارس خودرو و در کنار مردم دیده می شود.



 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قسمت اول این گزارش را دراین لینک مطالعه کنید

کد خبر 84675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha