قیمت رنو «مگان» جدید جذاب و رقابتی است

مدیرعامل نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران قیمت رنومگان 2018 درایران را جذاب و رقابتی دانست و گفت: فول ترین نسخه این خودرو که نمونه E3 است وارد بازار ایران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جمشید حسینی با اعلام این خبر در حاشیه رونمایی از رنو مگان نسل جدید در دومین نمایشگاه خودرو تهران اظهار داشت: نسخه بازار ایران از نوع فول کامل خواهد بود و نسبت به نمونه نمایش داده در نمایشگاه از امکانات کامل تری برخوردارد خواهد بود.
وی در مورد قیمت مگان جدید در ایران گفت: قیمت بستگی به عوامل مختلفی دارد که در آینده مشخص می شود و تا زمانیکه مسایل مربوط با واردات این خودرو شامل استاندارد، محیط زیست، باز شدن سایت ثبت سفارش و بررسی های رنو در مورد شرایط آب وهوایی ایران (رنو قبل از تولید هر خودرو در ابتدا وضعیت آب و هوایی آن کشور را برای طراحی مد نظر قرار می دهد) انجام نشود نمی توان در مورد قیمت عددی را اعلام کرد.
به گفته مدیرعامل نگین خودرو قیمت این خودرو درایران جذاب و رقابتی خواهد بود و فول ترین نسخه این خودرو که نمونه E3 است وارد بازار ایران خواهد شد.

حسینی در ادامه این کنفرانس خبری در مورد ورود خودرهای جدید و نیوفیس رنو مانند داستر جدید به بازار ایران توسط نگین خودرو گفت: برنامه تولید داستر جدید در دستور کار شرکت مشترک رنو با هولدینگ ناصح و سازمان گسترش خواهد بود ولی تا زمانیکه کار تولید آغاز شود نگین خودرو عرضه این خودرو به صورت وارداتی را انجام داده و سپس در فاز بعد شرکت مشترک اقدام به تولید و عرضه آن به صورت داخلی سازی خواهد کرد.

 


مدیرعامل نگین خودرو در ادامه در پاسخ به این پرسش که با بسته بودن سایت ثبت سفارش چه مشکلاتی برای ورود خودروهای رنو به بازار پیش آمده است تصریح کرد: طی چند ماهی که سایت ثبت سفارش بسته است وارد کنندگان خودرو به دلیل تعهداتی که دارند دچار مشکلاتی شده اند که ما نیز در حال تجربه این شرایط هستیم.
وی ادامه داد: خودروهای نگین خودرو 2ماه است که به انبارهای منطقه ایی ما رسیده اما به دلیل بسته بودن سایت ثبت سفارش نتوانسته ایم نسبت به ترخیص آنها اقدام کنیم که از این نظر ما نیز متضرر شده ایم.
براساس این گزارش، رنو مگان نسل جدید به صورت صندوق دار و با موتور ١.٢ لیترى توربو به بازار عرضه مى شود. موتور این خودرو توان تولید ١٣٠ اسب بخار را دارد كه این قدرت توسط یك گیربكس ٧ سرعته اتوماتیک به چرخ هاى جلو منتقل خواهد شد.
مگان جدید در بازار ایران به امكاناتى نظیر ٦ كیسه هوا،شامل جلو، جانبی و پرده ای عقب، سقف نیمه پانورامیك، سنسور نور، سنسور باران، گرم كن صندلى هاى جلو تنظیم الکترونیکی میزان سختی سیستم تعلیق ، رینگ 17 اینچی، تهویه دوگانه اتوماتیک، تودوزى چرم، استارت دكمه اى، فرمان برقى، كروزكنترل و محدود كننده سرعت و دوربین دنده عقب مجهز است.

کد خبر 85391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha