کامیون 8 تن FAW سیباموتور روی خط تولید

پرشین خودرو: سیباموتور که با 4 محصول کشنده تک محور و جفت محور، کمپرسی جفت محور و کامیونت 6 تن در بازار حضور دارد، به زودی کامیون 8 تن را روی خط تولیدخواهد برد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در حاشیه سومین نمایشگاه خودرو مازندران، محمد مهدی صارمی رئیس فروش و مطالعات بازار سیبا موتور، از آغاز تولید و عرضه کامیون 8 تن FAW به ایران خبر داد.


بر اساس گفته های صارمی، کامیون 8 تن FAW از اواخر دی ماه روی خط تولید شرکت سیباموتور که شریک تجاری این شرکت در ایران است، می رود.


این کامیون جدید که با استاندارد آلودگی یورو5 و DPF به بازار می آید، بر اساس استراتژی شرکت سیبا موتور مبنی بر معرفی هر سال یک محصول عرضه می شود و محصول جدید با جای خواب، گیربکس ZF آلمان و ترمز بادی برای پر کردن خلا بازار در این وزن خواهد آمد.

 


قیمت این محصول که در سومین نمایشگاه خودرو مازندران مراحل معرفی محصول را پشت سر می گذارد، به طور رسمی اعلام نشده است اما زمان فروش آن از یک ماه آینده و پس از قیمت گذاری رسمی آغاز خواهد شد.


از تجهیزات این کامیون می توان به قوای محرکه 140 اسب بخاری، توربوشارز،واحد کنترل موتور و نمایشگر دیجیتال اطلاعات خودرو اشاره کرد.

در کابین این کامیون شاهد امکاناتی همچون کابین فلزی مستقل، جا خواب، عایق صوتی و حرارتی و دریچه سقف هستیم.



برای کسب اطلاعات در خصوص کامیون های برند FAW به نمایندگی ها یا وبسایت سیباموتور مراجعه نمایید.

کد خبر 87796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha