کد خبر 87956
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
تصادف زنجیره ای هفت دستگاه خودرو در مشهد

پرشین خودرو:رئیس اداره ترافیک پلیس راهور گفت: در پی برخورد زنجیره ای هفت دستگاه خودرو سنگین و سبک در مشهد چهار نفر روانه بیمارستان شدند.

به گزارش پرشین خودرو،سرهنگ سلیمان ایزدی  افزود: در این تصادف که بامداد امروز رخ داد یک دستگاه تریلی کشنده در مسیر میدان شهید فهمیده به سوی میدان سپاد به سمت راست منحرف و پس از برخورد با دیواره پل خین عرب با پرخش 180 درجه متوقف شد.
وی با اشاره به مصدومیت راننده تریلی اظهار کرد: پس از این حادثه یک دستگاه تریلی دیگر که در این مسیر در حرکت بود به این خودرو برخورد کرد.
وی گفت: در پی این حوادث یک دستگاه خودرو پراید با این تریلی و یک عابر پیاده برخورد کرد که 2 سرنشین پراید و عابر پیاده در این حادثه مصدوم شدند.
سرهنگ ایزدی افزود: علاوه بر آن یک دستگاه خودرو ایسوزو حامل بار، یک دستگاه اتوبوس بین شهری و 2 دستگاه تریلی دیگر نیز در این محل با یکدیگر برخورد کردند.
وی با اشاره به اعزام چهار مصدوم این حادثه به بیمارستان، علت این تصادف زنجیره ای را عدم توانایی رانندگان در کنترل وسایل نقلیه به دلیل لغزندگی جاده ذکر کرد و گفت: رانندگان باید در شرایط نامساعد جوی با رعایت سرعت مطمئنه، افزایش دقت و توجه به جلو از اینگونه حوادث پیشگیری کنند.

کد خبر 87956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha