کد خبر 92833
۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
حمایت از کالای ایرانی شعار یا سرلوحه تمامی امور!

پرشین خودرو: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شده است. قاعدتا در این سال تمامی مدیران و مسئولان ارشد کشوری و لشگری باید با سرلوحه قرار دادن این شعار به صورت لسانی و عملی در انجام هرچه بهتر و بیشتر آن تلاش کنند.

به گزارش پرشین خودرو، نقش صنعت خودروسازی در تولید ناخالص ملی ، افزایش ارزش افزوده، رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور بسیار تاثیر گذار است و در این بین خودرو پراید با بیشترین تیراژ تولید در بین سایر خودروها شاخص بوده است.

در صنعت خودروی کشور پراید در چند سال تولید و حضورش در بازار ایران و یک سوم خودروهای در حال تردد در جاده های کشور به عنوان نماد خودروی وطنی محسوب شده و بیش از ۹۸ درصد این خودرو در داخل کشور تولید می شود.
در چند روز اخیر خبری مبنی بر" پراید ارابه مرگ" به نقل از فرمانده انتظامی استان فارس در رسانه ها منتشر شده که مغایر با شعار سال و بیانات رهبری است.

قاعدتا مسئولان نظام باید با دقت بیشتر و در نظر گرفتن تمامی جوانب به ارائه آمار و نشر اخبار اقدام کنند و منصفانه به بیان نقطه نظرات خود بپردازند تا در این بین کالای ایرانی در سالی که باید حمایت از آن سرلوحه همه امور قرار گیرد لطمه بیش از گذشته نبیند.

کد خبر 92833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha