معرفی و تولید یک خودروی جدید در سالگرد 50 سالگی داچیا +عکس

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی داچیا با انتشار یک تصویر از اتفاقات بزرگ خود در فعالیت 50 ساله این شرکت، خبر از طراحی و ساخت یک خودروی کاملا جدید داده که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برای اطلاع بد نیست بدانید که شرکت داچیا در سال ۱۹۶۶ میلادی و با کمک شرکت رنو تاسیس شد و در سال ۱۹۶۸ میلادی کارخانه اصلی آن بنیان گذاری شد.

این شرکت ابتدا طرح‌های پایه مدل رنو ۱۲ را خریداری کرد و همچنین تصمیم گرفت تا مدل رنو ۸ که بعدها به داچیا ۱۱۰۰ معروف شد را تحت لیسانس رنو تولید کند.
 

 

در ۲ ژوئیه سال ۱۹۹۹ که رنو ۵۱ درصد از شرکت داچیا را به خود اختصاص داد و تاکنون به میزان 99.3 درصد افزایش داده است، داچیا نقشی مهم و کلیدی را در استراتژی گروه رنو ایفا کرده است و مدل‌های اصلی این شرکت عادات مشتریانش را دستخوش تغییر کرده و همچنین با قیمت بسیار پایینی به مشتریان عرضه می شود.

 


 

حال به مناسبت سالگرد 50 سالگی این شرکت، داچیا مروری کوتاه بر روی تاریخچه شرکت خود داشته است، اما مهم ترین موضوع که در تصویر می توان شاهد آن بود، حضور یک خودروی کاملا جدید در زیر پرده خواهد بود که باتوجه به ابعاد و اندازه آن می تواند یک خودروی کراس اوور کامپکت باشد که در آینده ای نه چندان دور به طور رسمی معرفی خواهد شد، اما در حال حاضر هیچگونه اطلاعات دقیقی از این پروژه ارائه نشده است و باید منتظر واکنش داچیا و یا کمپانی خودروسازی رنو باشیم تا جزییات بیشتر این اتومبیل را منتشر کنند.
 

کد خبر 94848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha