سواری با نیسان ژاپن را یکبار دیگر تجربه کنید +جزئیات

پرشین خودرو: شب گذشته نیسان ایکس-تریل 2018 از سوی شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان در ایران با قیمت 344 میلیون تومان(با احتساب ارز 4200 تومانی) رونمایی و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یکی از خودروهای مورد پسند بازار ایران و جهان که در مدت زمان کوتاهی توانست جای خود را در میان سگمنت خود باز کرده و سهم خوبی را از بازار کسب کند، X-TRAIL محصول برند نیسان است.

این ژاپنی زیبا و در عین حال قدرتمند به تازگی Newface 2018 خود را روانه بازار کرده است که اتفاقا این مدل نیز با استقبال عمومی مواجه شد.

شب گذشته شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان در ایران از این خودرو شاسی بلند رونمایی کرد که به همین بهانه در این گزارش سعی خواهیم کرد شما را هر چه بیشتر با این خودرو آشنا کنیم.

NISSAN X-TRAIL 2018 NewFace
این خودرو با حجم موتور 2400 سی سی و 4 سیلندر وارد بازار مصرف شده است. حداکثر قدرت موتور در ایکس تریل 171 اسب بخار و دارای گیربکس اتوماتیک CVT-Xtronic با قابلیت تعویض دنده دستی است.

کمپانی نیسان برای این فیس لیفت خود مخزن سوخت 60 لیتری تعبیه کرده و این خودرو در شهر 8.3 و در جاده 6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر بنزین مصرف می کند.

چنانچه سایز خودرو برای شما مهم است باید بدانید که NISSAN X-TRAIL 2018 NewFace 4 متر و 640 سانتی متر طول، 1 متر و 820 سانتی متر عرض و 1 متر و 715 سانتی متر ارتفاع دارد.

سیستم ایمنی در NISSAN X-TRAIL 2018 NewFace
ترمز ABS و EBD و مجهز بودن به 6 کیسه هوا تنها بخشی از سیستم ایمنی نیسان در این محصول 2018 است و شما می توانید از ضد سرقت بودن خودروی خود نیز اطمینان داشته باشید.

یکی از مسائلی که ایرانیان برای خرید خودروهای وارداتی و گران قیمت مورد توجه قرار می دهند، آپشن ها و خصوصیات خودروی مورد نظر است.

نیسان ایکس تریل، دارای ایزوفیکس یا همان نقطه اتصال نصب صندلی کودک است و سیستم تهویه اتوماتیک و کنسول در جلو و عقب برای استفاده به عنوان زیردستی نیز در این خودرو تعبیه شده است.

صندلی های ایکس تریل دارای گرمکن و روکش آنها از چرم مرغوب است.


سیستم های هوشمند در NISSAN X-TRAIL 2018 NewFace
شرکت نیسان حجم بالایی از فناوری های نوین را در این خودروی 2018 برای راحتی راننده و سرنشینان در نظر گرفته است که در ذیل به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

1- سیستم 4*4 تمام وقت نیسان
2- سیستم هوشمند کنترل فعال شاسی
3- سیستم کمکی ترمز اضطراری
4- سیستم Auto Hold
5- سیستم کمکی هشدار بروز تصادف از جلوی خودرو ( FCW)
6- سیستم مونیتور دید اطراف ( AVM)
7- سیستم هشدار دهنده نقاط کور
8- سیستم شناسایی اشیا متحرک
9- سیستم تشخیص علایم ترافیکی
10- سیستم هشدار وضعیت خودروهای اطراف در هنگام دنده عقب
11- سیستم هوشمند گردش چراغ های جلو در پیچ جاده ها
12- سیستم نور بالای اتوماتیک
13- سیستم هشدار دهنده خروج از خط
14- سیستم کنترل پایداری دینامیکی
15- سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی
16- سیستم کمکی حرکت در سرپایینی

NISSAN X-TRAIL 2018 NewFace دارای سیستم مدیریت مصرف سوخت است و شما بدون کلید نیز می توانید وارد خودرو شده و خودروی خود را روشن کنید.

سیستم باران، کروز کنترل و سیستم صوتی حرفه ای با 8 بلندگو و صفحه نمایش 7 اینچی، سواری با این خودرو را به یادماندنی می کند.

ایکس تریل دارای چراغ های LED در عقب و جلوی خودرو، سانروف پانورامیک، رینگ های 18 اینچی و آنتن کوسه ای است.

 

علاقمندان برای مشاهده گزارش تصویری مراسم رونمایی از ایکس-تریل2018 اینجا کلیک کنند.

کد خبر 95053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha