کد خبر 95615
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
 آشنایی با خواص گیلاس

پرشین خودرو:. گیلاس، یک میوه کم‌کالری، اما انرژی‌بخش است، پس لااقل در روز‌های پر کار سراغش بروید

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازآرمان، آنتی‌اکسیدان‌های موجود در گیلاس ، با رادیکال‌های آزاد در بدن مبارزه می‌کنند و از بی‌حالی و کم‌انرژی شدنتان جلوگیری می‌کنند.

درد

اگر آرتریت روماتوئید دارید یا به دیگر درد‌های التهابی دچار هستید، سراغ گیلاس بروید. این میوه ترش و شیرین، همان‌طور که پیش از این گفتیم، التهاب میان بافت‌های بدن را کم می‌کند و به همین دلیل درد‌های ناشی از مشکلات التهابی را کاهش می‌دهد.

خواب

اگر شب‌ها خوب نمی‌خوابید یا چندین دقیقه طول می‌کشد به خواب بروید، گیلاس بخورید. این میوه آرامش‌بخش و سرشار از ملاتونین، گرچه در روز به شما انرژی بیشتری می‌دهد، اما در شب، زمینه را برای آرام خوابیدنتان فراهم کرده و با تنظیم فشار و قندخونتان، خواب بهتری را برایتان میسر می‌کند.

گیلاس


استرس

اگر همیشه استرس دارید یا اینکه کارتان به شما اضطراب وارد می‌کند، بیشتر گیلاس بخورید. به گفته محققان، این میوه، آرامش‌بخش است و با کم‌کردن التهاب بافت‌های بدنتان، به جسم شما هم آرامش می‌دهد.

فشارخون

اگر فکر می‌کنید تنها گذر سال‌ها و بالارفتن سن است که زمینه را برای بالارفتن فشارخونتان فراهم می‌کند در اشتباه هستید. تغییرات سبک زندگی، مشکلات اضطرابی و سفره‌ای که پای آن می‌نشینید هم می‌توانند احتمال ابتلایتان به این مشکل را بالا ببرند.

کد خبر 95615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha