۷۰ واگن بزودی وارد مدار حمل و نقل عمومی پایتخت می شود

پرشین خودرو: شهردار تهران توجه به موضوع کاهش آلودگی هوا و ترافیک را ازجمله برنامه های مهم خود برشمرد و گفت: بیش از 70 واگن بزودی وارد مدار حمل و نقل عمومی پایتخت می شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، سید محمدعلی افشانی روز شنبه در نخستین نشست خبری خود در مسئولیت شهرداری تهران که در سالن رودکی برج میلاد برگزار شد افزود: در مناقصه ساخت واگن ۱۱ شرکت حضور داشتند که سه شرکت اسناد را تحویل دادند و واگن سازی تهران با مشارکت طرف چینی برنده شد.
افشانی 23 اردیبهشت ماه امسال به عنوان شهردار تهران انتخاب شد.
وی با بیان اینکه مبلغ این قراردادها کمتر از قراردادهای قبلی است، اظهارداشت: 280 میلیون دلار در این قرارداد صرفه جویی داریم.
افشانی تاکید کرد: در قرارداد قبلی میزان بومی سازی 25 درصد بود درحالی که در این قرارداد به 55 درصد افزایش یافته است.

 

واگن


وی به برنامه ساخت ۶۳۰‌ واگن در قالب این قرارداد اشاره و بیان کرد: بزودی این قرارداد امضا و ساخت واگن ها آغاز می شود.
شهردار تهران در ادامه حاکمیت قانون، شفافیت و پاسخگویی را ازجمله برنامه های اصلی خود در شهرداری برشمرد و تاکید کرد: شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر عنوان برنامه ام است که براساس آخرین بررسی های علمی جهانی و بومی تهیه شده است.
به گفته وی خروجی برنامه وی در شهرداری ارتقای کیفیت زندگی مردم و رضایتمندی شهروندان خواهد بود.
وی با بیان اینکه حاکمیت بدون تبعیض قانون برای همه اقشارجامعه، شفافیت به معنی دسترسی همه شهروندان به تمام اطلاعات شهرداری و پاسخگویی همه مدیران شهرداری به مردم و بویژه رسانه ها از جمله برنامه هاست اظهارداشت: نقد اصحاب رسانه برای ما نعمت است و باید استقبال کرد.
افشانی زیست دوگانه درقالب محلات محروم و برخوردار در تهران را از جمله شرایط موجود پایتخت برشمرد و گفت: کاهش فاصله بین محلات محروم و برخوردار با عنوان تبعیض مثبت ازجمله برنامه هاست.
وی همچنین کاهش آسیب های اجتماعی در پایتخت را از دیگر برنامه های خود برشمرد.

کد خبر 99305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha