تولید میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید در تایلند

پس از ۸ سال تولید در ژاپن، میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید اکنون علاوه بر این کشور، در تایلند نیز تولید می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از دنیاب اقتصاد، میتسوبیشی از اولین سال تولید اوتلندر پلاگین هیبرید در خارج از ژاپن و در تایلند خبر داد. اولین دستگاه از این خودرو در ۲۱ دسامبر سال جاری به‌طور رسمی از خط تولید در کارخانه خارج شد.

اولین تحویل خودرو به مشتری در تایلند برای ژانویه سال 2021 برنامه‌ریزی شده است. به گفته این شرکت ژاپنی، دلیل اصلی محلی‌سازی تولید، پتانسیل بالای این خودرو برای رشد در بازار تایلند است. ما حدس می‌زنیم که خودروها به کشورهای دیگر در منطقه انجمن ملل آسیای جنوب شرقی نیز صادر شوند.

 

میتسوبیشی پلاگین هیبرید



در اطلاعیه مطبوعاتی چیزی در مورد سیستم انتقال قدرت و باتری ذکر نشده است، بنابراین حدس زده می‌شود که مشخصات قبلی ثابت مانده است، از جمله باتری 8/ 13 کیلووات ساعت برای 28 مایل (45 کیلومتر) از برد الکتریکی (WLTP).

در سطح جهانی، میتسوبیشی تعداد بیش از 260 هزار دستگاه اوتلندر پلاگین هیبرید، بیشتر در قاره اروپا فروخته است (از ژانویه 2013). این شرکت ژاپنی در حال حاضر مشغول راه‌اندازی میتسوبیشی اکلیپس کراس پلاگین هیبرید جدید است که مجهز به همان فناوری پلاگین هیبرید است. میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید جدید آینده احتمالا از یک پیشرانه / باتری پیشرفته برخوردار است.

کد خبر 129165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha