افت قیمت ۵۵۰۰ دلاری خودرو الکتریکی شورولت بولت ۲۰۲۲

خودرو الکتریکی شورولت بولت ۲۰۲۲ محصول جنرال موتورز با اُفت قیمت ۵۵۰۰ دلاری روبرو شده است.

به گزارش پرشین خودرو، بولت یکی از مطرح‌ترین برند‌های خودرویی در رده محصولات الکتریکی از جنرال موتورز است که اخیرا تصاویر مدل 2022 آن نیز در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. این خودرو اکنون با قیمت 5500 دلاری رو به رو شده است.

با وجود اینکه این خودرو جدید با افت قیمت رو به رو شده است، اما از نظر خودروساز از طراحی بیرونی جدید و فضای داخلی راحت‌تر و مدرن تری برخوردار است. در داخل، کابین جدید Bolt EV به طرز چشمگیری بهبود یافته است. طراحی کلی جذاب‌تر است و مواد استفاده شده بسیار بهتر است.

برجسته‌ترین ویژگی جدید این خودرو این است که در داشبورد یک صفحه نمایش سرگرمی 10٫2 اینچی کار گذاری شده است که دارای ویژگی‌های Apple CarPlay و Android Auto است، به علاوه برای راحتی بیشتر باید از بروزرسانی‌های نرم افزاری خارج از هوا پشتیبانی کند.

 

شورولت بولت



در طراحی جدید، برخی از ویژگی‌های فن آوری به روز شده و پشتیبانی استاندارد شارژ سریع 55 کیلووات DC، اکنون دامنه باتری و سیستم انتقال قدرت همان برای مدل 2021 است، اما شورولت در حال حاضر کمی مشکل دارد.

جنرال موتورز به همراه تسلا پیش از این خودرو‌های الکتریکی بسیار خوبی را به فروش رسانده است که محصولاتشان دیگر واجد شرایط اعتبار مالیاتی فدرال نیستند و این موضوع باعث شده استقبال از این خودرو کمتر شود. علت این افت قیمت این است که قیمت خرید یک خودروی الکتریکی از هیوندای، فولکس واگن، فورد و مارک‌های دیگر کمتر است؛ بنابراین وقتی دولت در پایین آوردن قیمت کمک نمی‌کند خودروسازان، خود قیمت محصولات را کاهش می‌دهند.

قیمت Chevy Bolt 2022 با قیمت 31995 دلار آغاز می‌شود که در مقایسه با بولت 2021 که در حال حاضر برای فروش است، 5500 دلار افت قیمت دارد. همچنین 2000 دلار ارزان‌تر از مدل جدید است که به تازگی کراس اوور 2022 Bolt EUV معرفی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 130169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha