تحقق دستیابی به استقلال در صنعت خودرو با حمایت از بخش خصوصی

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدید از کارخانه بهمن دیزل، انجام فعالیت های تخصصی و مطابق با نیاز کشور و تولید محصولات با کیفیت داخلی را مشاهده کردم.

به گزارش پرشین خودرو، لطف‌الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از کارخانه بهمن دیزل گفت: مشاهده انجام فعالیت تخصصی و مطابق با نیاز کشور و تولید محصولات با کیفیت داخلی، شعف انگیز است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه ی محصولات تولیدی بهمن دیزل 4 و 5 ستاره هستند، اظهار کرد: از این جهت شرکت را بسیار خوب ارزیابی می کنم و آینده درخشانی خواهد داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در خصوص برنامه های مجلس برای حمایت از تولیدات داخل شرکت های خصوصی فعال گفت: از بخش خصوصی باید به معنای واقعی حمایت کرد چرا که از انگیزه و تخصص بالایی برخوردار هستند و با همت و اراده آن ها می توان در کشور به استقلال واقعی در حوزه صنعت دست یافت.

 

سیاهکلی



گفتنی است بهمن دیزل پس از بومی سازی کامیونت شیلر 6 تن، توانسته با همت مهندسان ایرانی مینی بوس پگاسوس و کامیون شیلر 8تن را نیز داخلی سازی کند که به زودی با تولید انبوه، به سیستم حمل و نقل شهری و جاده ای وارد می شوند.

بهمن دیزل علاوه بر ساخت خودرو در حوزه طراحی و ساخت انواع کاربری های عمومی و خاص فعالیت دارد. در ساخت همه کاربری ها استقرار صحیح اتاق بار، عایق زیر اتاق بار، استفاده از مواد اولیه استاندارد مرغوب، PT و آسترED، استفاده از چراغ ها و شبرنگ های E-MARK دار مورد توجه قرار می گیرد.

بهمن دیزل با گذراندن مراحل اخذ استاندارد و انجام تست های لازم، تنها شرکت دارای گواهی استاندارد تولید خودرو با کاربری آتش نشانی در کشور و اولین شرکتی است که مجوز درج علامت استاندارد بر روی پلاک محصولات آتش نشانی خود با نام تجاری بهمن را دارد.

کد خبر 130507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha