کد خبر 131202
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
معتبرترین نمایندگی ردیاب خودرو در ایران

امروزه با افزایش میزان سرقت خودرو و کاهش امنیت آن در ایران، یکی از ضروریات، نصب ردیاب خودرو می باشد. اما بهترین راه تهیه این دستگاه، خرید آن از معتبرترین نمایندگی ردیاب خودرو در ایران می باشد.

به گزارش پرشین خودرو، زندگی بشر از ابتدا دست خوش تغییرات فراوانی قرار گرفته است. لازم به ذکر است که تمام این تغییرات و پیشرفته تر شدن سبک زندگی ها به نفع و در خدمت بشر بود. قطعا نیازی نیست که یاد آور این موضوع شویم که با روی کار آمدن ماشین ها زندگی بشر بر روی دور تند تر و راحت تری افتاد. روزانه تعداد زیادی از خودرو ها وارد بازار می شوند اما خب متاسفانه میزان امنیت این خودرو ها به خصوص خودرو های ایرانی مقداری پایین است و آن قفل و سیستم امنیتی که برای این ماشین ها طراحی کرده اند آن قدر بالا نیست که شما با خیال راحت ماشین خود را درون خیابان و جاهای شلوغ پارک کنید. اما خب قطعا نمی شود که همیشه ماشین خود را درون پارکینگ نگه داشت. خرید جی پس اس خودرو از نمایندگی های معتبر مانند توربو ردیاب و ایران رهیاب و جی پی اس خودرو و... می تواند انتخاب درستی برای شما باشد در ادامه دلیل انتخاب این نمایندگی ها را به شما خواهیم گفت.

 

ردیاب خودرو



از ویژگی اصلی ردیاب ها این است که شما در صورت سرقت ماشین خود در عرض چند ثانیه اجازه ی پیش رویی را از سارق بگیرید. خب این ردیاب ها ویژگی های بیش تری دارند با ما همراه باشید تا اطلاعات بیش تری در رابطه این ردیاب ها در اختیار شما قرار دهیم.

ردیاب های معتبر چگونه اند

قطعا می دانید که ردیاب ها برای این که بتوانند موقعیت مکانی، صدا و دیگر اطلاعات را به شما بدهد باید سیم کارت داشته باشد ما به شما این مژده را می دهیم که چندین اپراتور مثل ایرانسل ،همراه اول و غیره را پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که ولتاژ ۱۲ و یا ۲۴ ولت است. ویژگی دیگری که این ردیاب دارد این است که شما می توانید بر روی انواع ماشین های ایرانی ، خارجی و حتی ماشین سنگین نصب کنید. همان گونه که در بخش های قبل تر به آن اشاره کردیم تمام این هماهنگی ها از طریق اس ام اس انجام می شود.

این مطلب را نیز باید اضافه کنیم که این ردیاب قابلیت این را دارد که به وسیله ی سوییچ ریست شود. سوالی که معمولا ذهن بیش تر کاربران را به خود مشغول می کند این است که اگر جایی رفتیم که آنتن دهی نداشت و یا این که اگر شارژ دستگاه کم شد چه کنیم؟ باید خدمتتان عرض کنیم که این ردیاب ها مکان را ذخیره می کنند و حتی در مواقعی که شما هیچ کدام از این موارد ذکر شده را نداشتید ردیاب شما باز کار می کند.

همین که سارق درب ماشین را بار کند شما می فهمید

این ردیاب ها به این شکل طراحی شده اند که اگر فردی به غیر از خود شما درب ماشین را حتی باز کند ردیاب به صدا در می آید و شما می توانید به سراغ خودروی خود بروید. شایان به ذکر است که شما می توانید به کمک این ردیاب صدا های درون ماشین را بشنوید. علاوه بر تمام این موارد می توانید یک محدوده برای ماشین تعیین کنید و چنان چه ماشین وارد آن محدوده شود و یا این که از آن محدوده خارج شود آلارم دستگاه به صدا درمی آید و هر چند ثانیه یک بار اطلاعات ماشین برای شما آرزوی تلفن همراه تان مشخص می شود.

شاید برای شما این اتفاق افتاده باشد که داخل جاده باشید و حواستان نباشد و از سرعت مجاز بالا تر بروید و این کار سلامت شما و سایر افراد سر نشین خودرو را به خطر بیندازد این ردیاب ها محدوده سرعت دارند و چنان چه ی آن شما از یک حد معینی بالا تر برود ردیاب به شما هشدار می دهد. ویژگی های زیادی وجود دارد که این ردیاب ها را به معتبر ترین ردیاب خودرو تبدیل می کند مثل این که این ردیاب ها سنسور های ضربه دارند و اگر به ماشین شما ضربه ای وارد شود شما در کوتاه ترین زمان ممکن مطلع خواهید شد.

یک نکته ی دیگر وجود دارد و آن این است که این ردیاب ها اگر باطری ماشین قطع و یا حتی ضعیف شود به شما اطلاع می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با معتبرترین نمایندگی ردیاب خودرو در ایران با ما همراه باشید.

 

ردیاب خودرو



قیمت این ردیاب ها چه قدر است

لازم به ذکر است که هر روزه تعداد زیادی از مدل ها و شکل های مختلفی از ردیاب ها تولید شده و به دست مصرف کننده می رسند. نکته ای که در این بخش حائز اهمیت است این است که ردیابی که تولید می شود تا چه اندازه کیفیت داشته باشد و یا این که چه تعداد آبشن و ویژگی داشته باشد. خب طبیعتا مانند هر کالا و وسیله ی دیگری عوامل زیادی هستند که در تعیین قیمت موثر می باشند و همین طور با توجه به بالا و پایین رفتن قیمت هر وسیله ای این روز ها ما نمی توانیم یک قیمت مشخص و معینی را برای شما اعلام کنیم. اما یک سری نکات را که در تعیین قیمت موثر هستند را برای شما نام می بریم.

• میزان کیفیت ردیاب ها اولین و مهم ترین عامل در کم و زیاد بودن قیمت آن است.

• این که ردیاب خودرو شما قابلیت نصب سنسور های مختلف را داشته باشد قطعا می توانید از عوامل اصلی باشد.
• موادی که برای ساخت آن به کار رفته اند نیز در این امر دخیل است

• و موارد بسیار دیگری که قطعا اگر شما قصد خرید این ردیاب ها را از نمایندگی داشته باشید کارشناس ها و متخصصان این موضوع توضیحات کاملی را در اختیار شما قرار می دهند.


چرا باید از نمایندگی خرید کنیم

قطعا می دانید که برای هر محصول دیگری مردم برای این که یک محصول با کیفیت و اصل را بخرند به نمایندگی این کار مراجعه می کنند و قطعا ردیاب ها نیز این قاعده مستثنی نیستند و شما می توانید با خیال راحت ردیاب مورد نیاز خود را خریداری کنید و از بابت قیمت نیز خیال خود را راحت کنید زیرا خرید از نمایندگی موجب می شود که شما دست واسطه ها را کوتاه کنید و همان محصول را با قیمتی پایین تر خریداری کنید پس همین حالا نسبت به خرید معتبر ترین ردیاب های خودرو اقدام کنید.
 

کد خبر 131202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha