تولید خودرو و کامپیوتر خودرو در دوران تحریم نشان از موفقیت است

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه صنعت خودرو و عدم فعالیت خودروسازان گفت: تولید خودرو و حتی کامپیوتر خودرو در دوران تحریم نشان از موفقیت صنعت خودرو ایران است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جلال رشیدی نماینده مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه خودروسازی کشور گفت: در دوران تحریم نشان دادیم که به رغم تحریم‌های ظالمانه خودروسازی صنعت خودروسازی به فعالیت خود ادامه داد و با نگاه به داخل قطعات خودرو حتی کامپیوتر خودرو در داخل تولید شد.

وی با اشاره به همکاری خوب سایپا با نیروهای مسلح و وزارت دفاع برای تولید قطعات خودرو در داخل افزود: این همکاری اقدام خوبی بود و صنعت خودرو با همین همکاری نیروهای مسلح به کار خود ادامه داد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه البته این دلیل نمی‌شود تا نگاه انتقادی به صنعت خودرو نداشته باشیم، افزود: به دلیل انحصار و عدم‌ رقابت‌پذیری، مشتریان از کیفیت خودرو ناراضی هستند و خودروسازان نیز هر قیمتی برای خودرو تعیین می‌کنند.

رشیدی با اشاره به تولید پلت فرم‌های جدید خودرو گفت: پلت فرم‌های جدید باید خیلی زودتر از اینها طراحی و خودرو براساس نیاز بازار تولید می‌شود.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس گفت: باید خودروهای مدل روز دنیا طراحی شود و خودروهای با کیفیت بالا از جمله خودروی سدان بزرگ و خودروی شاسی بلند SUV با امکانات روز تولید شود.

رشیدی خاطرنشان کرد: باید نیاز داخل با عرضه خودرو متناسب با هم باشند.

کد خبر 131233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha