عرضه فیدلیتی با 20 هزار کیلومتر سرویس دوره ای رایگان / فیدلیتی با 5 سال گارانتی به بازار می آید

معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن زمان فروش محصول فیدلیتی را هفته اول تیرماه جاری اعلام کرد و گفت: همزمان با آغاز فروش این محصول و اعلام جدول و زمان بندی عرضه خودرو فیدلیتی، متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت فروش گروه بهمن نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سید امیر میرمنصف، در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد با اشاره به زمان عرضه خودرو فیدلیتی گفت: گارانتی پایه این خودرو 5 سال یا 150 هزار کیلومتر است و 20 هزار کیلومتر سرویس دوره ای رایگان نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه در خصوص خدمات پس از فروش خودرو فیدلیتی بیان کرد: همانند عرضه سایر محصولات در گروه بهمن و عرضه بهترین خدمات به محصولات، در محصول فیدلیتی نیز با هدف گذاری و اقدامات صورت گرفته بهترین خمدات را به مشتریان ارائه خواهیم داد و مشکلی در تامین قطعات و ارائه خدمات به این محصول وجود ندارد.

 

میرمنصف



معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن همچنین در خصوص قیمت پایین تر فیدلیتی نسبت به دیگنیتی بیان کرد: قیمت این خودرو به عنوان یک محصول استراتژیک، با کیفیت، ایمن و به روز، قیمتی رقابتی و مناسب خواهد بود.

میر منصف در پایان با اشاره به اینکه این خودرو در دو مدل 5 و 7 صندلی عرضه خواهد شد، گفت: فیدلیتی از ویژگی های فنی بسیار خوبی بهره می برد و دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژر با امکان تولید 155 اسب بخار قدرت و حداکثر 230 نیوتن‌متر گشتاور است.

کد خبر 132275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha