رویت کپی لندکروز در خودروساز بدقول بخش خصوصی!

کپی چینی لندکروز در یکی از خودروسازان بدقول بخش خصوصی کشور رویت شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یکی از خودروسازان کوچک بخش خصوصی که تا امروز چند بار مجبور شده است به واسطه مشکلات ناشی از تحریم، شرکای تجاری خود را عوض کند در حال حاضر مشغول کار روی نسخه چینی لندکروز در محل کارخانه این شرکت است.

این خودروساز که اتفاقا تعهدات معوق و شکایت هایی را در استان های مختلف دارد یک دستگاه از شاسی بلند 7 نفره ساخت شرکتCHTC چین را وارد کرده است تا بررسی های لازم و امکان سنجی تولید این خودرو را انجام دهد.

این خودرو که عملا کپی چینی از لندکروز به شمار می رود در بازار چین با نام هنگتین به فروش می رسد.

 

لندکروزر چینی



برند CHTC یک شرکت چینی است که فعالیت آن در حوزه خودروهای کار و تجاری، مواد شیمیایی و ماشین آلات است.

هر چند خودروهای این برند در چین با نام هنگنین به فروش می رسد اما بر اساس اطلاعات موجود این خودرو با نام تیانما عرضه شده است.

 

لندکروزر چینی



البته پیش از این خودروهایی با نام تیانما در چین عرضه شده است که با این خودرو تفاوت دارد. بنابر اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی، CHTC موتور و تیانما اتو با یکدیگر به توافق رسیدند تا جوینت ونچری برای ساخت خودرو در یکی از مناطق اقتصادی چین تاسیس کنند.

نکته جالب این خودرو این است که تیانما با پیشرانه هشت سیلندر 4.6 لیتری معرفی شده است از همین روی حضور این خودرو در ایران کمی عجیب به نظر می رسد هر چند اطلاعاتی از پیشرانه سه لیتری این خودرو نیز در فروم ها و وبسایت های مربوط به خودروسازان چینی درج شده است.

به هر حال آنچه تا این لحظه قطعی شده است، حضور یک دستگاه از خودرو مذکور در محل کارخانه یک خودروساز بخش خصوصی کشور است.

کد خبر 132369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha