آغاز آزمایش نمونه اولیه لندرور هیدروژنی

شرکت جگوار لندرور قصد دارد طی سال جاری میلادی آزمایشات مربوط به نمونه اولیه خودروی پیل سوختی هیدروژنی را با هدف کاهش آلایندگی محصولات خود آغاز کند.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت جگوار لندرور قصد دارد طی سال جاری میلادی آزمایشات مربوط به نمونه اولیه خودروی پیل سوختی هیدروژنی را با هدف کاهش آلایندگی محصولات خود آغاز کند.

جگوار لندرور که متعلق به تاتا موتورز هند است، اوایل سال 2021 اعلام کرده بود که برند لوکس جگوار آن تا سال 2025 کاملاً برقی خواهد شد و نام تجاری لندرور آن نیز شش مدل تمام الکتریکی را طی پنج سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، بیشتر خودروسازان جهان تلاش خود را روی تولید اتومبیل های برقی دارای باتری متمرکز کرده اند تا استانداردهای تشدید انتشار در اروپا و چین را برآورده کند.

 

لندروور



اما شرکت جگوار لندرور یکی از اندک خودروسازانی است که احتمال استقبال گسترده از خودروهای پیل سوختی هیدروژنی را که با تولید برق فقط آب از خود خارج می کنند، بالا می داند و گفته است که معتقد است هیدروژن نقش مهمی در آینده صنعت خودرو دارد.

به گفته شرکت جگوار لندرور، پیل های سوختی هیدروژنی "تراکم انرژی بالا و سوخت گیری سریع و همچنین کمترین میزان از دست دادن برد را در دمای پایین فراهم می کنند" و این موضوع باعث می شود که فناوری پیل های سوختی هیدروژنی برای وسایل نقلیه بزرگ و با برد بیشتر یا خودروهایی که در محیط های بسیار گرم یا سرد کار می کنند ایده آل باشد.

خودروی هیدروژنی لندرور دیفندر تحت آزمایشات این شرکت قرار خواهد گرفت تا "ویژگی های کلیدی مانند قابلیت آفرود و مصرف سوخت را تأیید کند".

کد خبر 132423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha