توقف شماره‌گذاری پیکاپ فوتون تانلند نیوفیس

شماره گذاری پیکاپ فوتون تانلند فیس لیفت شده از روزهای گذشته متوقف شده است که دلیل آن احتمالا طی نشدن مراحل قانونی در پلیس راهور بوده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چندی پیش از آغاز تولید نسخه فیس لیفت پیکاپ فوتون ایران خودرودیزل خبر دادیم و اعلام کردیم که این شرکت در نظر دارد تا به خریداران نسخه اول فوتون تانلند، نمونه نیوفیس شده را تحویل دهد.

تولید پیکاپ فوتون که به دلیل نبود قطعات متوقف شده از اوایل ماه جاری با رسیدن پارت جدید قطعات از سر گرفته شد تا تحویل خودرو به خریداران آغاز شود.

حال برخی منابع به خبرنگار پرشین خودرو اطلاع دادند که تحویل پیکاپ فوتون متوقف شده با وجود اینکه خودرو تولید و تکمیل شده است.

بر اساس پیگیری های انجام شده، گویا مشکل از سوی ایران خودرودیزل نیست و این بار پلیس، شماره‌گذاری این پیکاپ را متوقف کرده است.

 

فوتون تانلند



هر چند پلیس این خبر را به صورت رسمی اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود دلیل توقف شماره گذاری پیکاپ فوتون به تغییرات ظاهری این پیکاپ مرتبط باشد.

با وجود اینکه در مشخصات فنی فوتون تانلند نیوفیس تغییری اعمال نشده است همچنان پلیس در شماره گذاری این پیکاپ مانع ایجاد می‌کند آن هم در شرایطی که مشتریان بی شماری ماه هاست که در انتظار دریافت خودروهای خریداری شده هستند.

کد خبر 135919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha