کد خبر 138403
۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
دوچرخه برقی هیبریدی BMW رونمایی شد

پرشیا خودرو در رویدادی متفاوت از دوچرخه برقی هیبریدی این غول خودروسازی آلمان رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پرشیا خودرو که نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران را بر عهده دارد اندکی پس از معرفی نمونه ای از دوچرخه ب ام و اقدام به معرفی و رونمایی دوچرخه برقی و هیبریدی این برند کرد.

البته نباید استقبال از دوچرخه قبلی ب ام و را در این تصمیم کم تاثیر دانست.

 

تصاویر دوچرخه هیبریدی پرشیا خودرو را اینجا ببینید



دوچرخه برقی هیبریدی ب ام و که در بازار جهانی 3200 دلار قیمت دارد در طرحی ویژه با قیمت 108 میلیون تومان رونمایی و قیمت گذاری شد که انتظار می‌رود با توجه به محدود بودن عرضه این دوچرخه به زودی و با اتمام این طرح قیمت در بازه‌ 140 میلیون تومان قرار گیرد.

این دوچرخه از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و برند معتبر ب ام و بهره می برد. تکنولوژی دوچرخه Active Hybrid ب ام و به‌گونه‌ای طراحی شده است که در زمان دوچرخه‌سواری و در صورت نیاز دوچرخه‌سوار با فشار بیشتر به پدال، موتور برقی وارد مدار شده و سواری دوچرخه را آسان‌تر می‌کند.

موتور Brose Drive S Alu و باتری لیتیوم یونی یکپارچه در قسمت پایینی تنه دوچرخه نشانگر طراحی جدید دوچرخه Active Hybrid ب ام و است.

این طراحی یکپارچه دوچرخه Active Hybrid ب ام و را مینیمال و بسیار زیبا ساخته است.

جنس بدنه این دوچرخه از آلومینیوم ساخته شده و رنگ آن متالیک Bluewater است.

موتور Brose Drive S Alu باقدرت 250 وات اسمی و گشتاور 90 نیوتن/متر در حین سواری به کمک دوچرخه‌سوار می‌آید. استفاده از ترمز شیمانو 180 mm (جلو) / 160 mm (عقب) به کنترل بهتر و بدون دردسر دوچرخه در سرعت‌های بالا منجر شده است.

دوشاخ دوچرخه از برند Suntour NCX و به رنگ بدنه طراحی شده است. برای راحتی هرچه بیشتر و بهتر از زین e-zone مخصوص دوچرخه‌های برقی ساخت برند Selle Roy در این دوچرخه استفاده شده است.

سیستم دنده شیمانو Deore/XT 10 سرعته وظیفه انتقال نیرو به چرخ عقب را برعهده داشته و در شرایط مختلف به کمک دوچرخه سوار می آید. استفاده از تایرهای کانتیننتال Contact Cruiser تجربه یک سواری بسیار نرم را رغم خواهد زد.

رینگ‌های این دوچرخه از برند RodyWeb 28 اینچ و به رنگ مشکی انتخاب شده است که زیبایی دوچرخه را دوچندان می‌کند. دستگیره‌های Ergon GP-1 به کنترل هرچه بهتر دوچرخه کمک بسزایی می‌کنند.

این دوچرخه زیبا نیروی خود را از یک باتری لیتیوم یون 600 وات/ساعت دریافت می‌کند که به کمک آن پیمایش طولانی و بی‌دغدغه‌ای را به نمایش می‌گذارد. وزن دوچرخه 23.5 کیلوگرم است.

رضا سرمد مدیر مهندسی پرشیا خودرو در حاشیه این مراسم گفت: پرشیا خودرو که همواره به عرضه محصولات جدید پرداخته اقدام به رونمایی این محصول کرده و قصد دارد بخشی از بازار دوچرخه‌های برقی را به دست آورد.پرشیاخودرو با سیاست‌گذاری‌های خود همانند دیگر محصولات این محصول را هم گارانتی می‌کند. این دوچرخه‌ها یک سال گارانتی خواهد شد و مالکان دوچرخه‌ها به راحتی می‌توانند از خدمات گارانتی این دوچرخه در درب منزل استفاده کنند.

 

سرمد پرشیا خودرو



وی در ادامه افزود: این دوچرخه‌ها از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 600 واتی برخوردارند که یکی از قدرتمندترین دوچرخه‌های برقی در بازار محسوب می‌شوند. با هر بار شارژ 90 کیلومتر‌ پیمایش با این دوچرخه وجود خواهد داشت. البته این میزان پیمایش بستگی به استفاده از حالت‌های مختلفی است که در دوچرخه انتخاب می‌شود. این دوچرخه با وزن 23 کیلوگرم توانایی تحمل بیش از 160 کیلوگرم وزن را دارد. این در حالی است که مدل دیگر از این دوچرخه دارای 18 کیلوگرم وزن و همچنین باتری 300 واتی است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت پرشیا خودرو به آدرس www.persiakhodro.ir مراجعه کنند یا با شماره 0214591 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 138403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha