آغاز توزیع دیگنیتی از هفته آینده در نمایندگی گروه بهمن

معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن از عرضه خودرو دیگنیتی از اسفندماه خبر داد و گفت: از هفته آینده اقدامات لازم برای توزیع این محصول در نمایندگی های گروه بهمن آغاز می شود.

سید امیر میرمنصف معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو اظهار داشت: گارانتی خودرو دیگنیتی 3 سال و ۱۰۰ هزار کیلومتر است اما این گارانتی تا ۵ سال و ۱۵۰ هزار کیلومتر قابل افزایش است و مشتریان می توانند نسبت به خرید اقدام کنند.

وی با اشاره به انجام مراحل آموزش پرسنل و تامین قطعات و خدمات به خودرو جدید دیگنیتی تصریح کرد: مشکلی در حوزه خدمات این محصول وجود ندارد و تمامی قطعات مورد نیاز سفارش گذاری و در انبارها موجود است و پرسنل آموزش کامل را دیدند و حتی پیش از عرضه این محصول تمامی اقدامات لازم برای خدمات و تامین قطعات فراهم شده است.

وی در ادامه با اشاره به رونمایی از مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی در گروه بهمن عنوان کرد: این مجموعه در زمینی به وسعت 1100 متر به صورت مسقف و با بالاترین استانداردهای اروپایی و با الگو برداری از کشورهایی اروپایی و امریکایی ایجاد و با اصلاحاتی متناسب با فرهنگ ایرانی این خدمات ویژه از امروز به مشتریان بهمن موتور ارائه می شود.

مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی گروه بهمن با بالاترین استانداردها آغاز بکار کرد

معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن ظرفیت اسمی این مرکز را 218 خودرو اعلام کرد و گفت: در حال حاضر به طور متوسط روزانه بین 80 تا 85 دستگاه ظرفیت خدمات دهی این مرکز است که تا 218 خودرو قابلیت افزایش دارد.

 

بهمن موتور



میرمنصف تصریح کرد: به موازات سالن اصلی که امروز برای پذیرش و خدمات رونمایی می شود 3 سالن مدرن دیگر نیز طراحی شده است که یکی از آنها آماده و فعال شده است و 2 سالن دیگر تا انتهای اردیبهشت سال 1400 رونمایی می شود.

وی مهمترین مزیت های این مرکز را ارائه خدمات ویژه و کسب رضایت و آسایش مشتریان در محیطی مناسب اعلام کرد و گفت: با مراجعه مشتریان به این مرکز مشاوران آموزش دیده ای از مرحله پذیرش تا ترخیص انها را در ارائه خدمات همراهی و هدایت می کنند و در حین تعمیرات هماهنگی های لازم با مشتری صورت خواهد گرفت.

وی همچنین در خصوص محصولات قابل پذیرش در این مرکز عنوان کرد: تمامی محصولات بهمن موتور که شامل خودروهای سواری و پیکاپ می شود می توانند جهت دریافت خدمات به این مرکز در تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن مراجعه کنند.

توسعه خدمات ویژه گروه بهمن در نمایندگی سراسر کشور

معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن از دیگر خدمات ویژه این مرکز به مشتریان را ارائه خودرو جایگزین ذکر کرد و افزود: در صورتی که روند خدمات به مشتریان بیش از 48 ساعت زمان نیاز داشته باشد خودرو جایگزین به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

 

بهمن موتور



میر منصف همچنین از توسعه خدمات ویژه گروه بهمن در تمامی نمایندگی خدماتی این گروه خبر داد و خاطر نشان کرد: اصلاحات ساختاری در ارائه خدمات همانند این مرکز در تمامی نمایندگی گروه بهمن در حال پیاده سازی است و به زودی در نمایندگی سراسر کشور این گونه خدمات توسعه یافته و اجرایی می شود.

وی در خصوص هزینه خدمات در بزرگترین مرکز خدمات گروه بهمن گفت: خدمات ویژه این مرکز هیچ افزایش هزینه ای را برای مشتریان نخواهد داشت در واقع گروه بهمن از ابتدای سال هیچ گونه افزایش هزینه را در ارائه خدمات و تامین قطعات یدکی نداشته است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه هم اکنون به جهت تامین قطعات و ارائه خدمات، هیچ خودروی متوقفی در نمایندگی گروه بهمن وجود ندارد، اظهار داشت: در صورتی که مشکلی در تامین قطعه یدکی بوجود آید از خطوط تولید این قطعات تامین می شود و مشکل مشتریان را برطرف می کنیم.

کد خبر 130035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha