طرح خودرویی واکسیناسیون قطعه سازان از فردا آغاز می شود

طرح واکسیناسیون پرسنل و کارگران واحدهای قطعه سازی به همت انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودروکشور و شرکت های خودروسازی کشور صبح امروز ( دوم شهریور ماه ) در مجموعه هلدینگ صنعتی فرزانگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مازیار بیگلو دبیر انجمن قطعه سازان ایران در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه طرح واکسیناسیون فعالان صنعت خودروسازی کشور به دنبال تفاهم نامه وزارت بهداشت و گروه خودروسازی سایپا از دو هفته قبل آغاز شده است، اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان متولی و هماهنگ‌کننده واکسیناسیون کارکنان صنایع خودرو و قطعه‌سازی کشور در اولین جلساتی که با وزارت بهداشت داشت سهمیه شرکتهای ایران خودرو و سایپا را مشخص کرد و خوشبختانه ظرف دو هفته گذشته پرسنل شرکت های خودروسازی (گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو) به صورت کامل واکسینه شدند.

 

گزارش تصویری واکسیاسیون فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی را اینجا ببینید

وی با بیان اینکه از ابتدای هفته جاری طرح واکسیناسیون کارکنان قطعه سازان آغاز شده است، افزود: این طرح پس از اعلام فهرست قطعه سازان و تعداد پرسنل واحدها و تعیین سهمیه واحدهای قطعه سازی در هفته جاری آغاز شد و در اولین روز از طرح واکسیناسیون، قطعه سازان گروه سایپا و شرکت ساپکو هر کدام در محل کفش ملی و محل شرکت ساپکو واکسیناسیون شرکتهای قطعه سازی در تهران و البزر را شروع کردند.

وی تاکید کرد: از امروز طرح واکسیناسیون در سایت قطعه سازان نیز آغاز شد و با ایجاد پایگاه های دیگری طرح واکسیناسیون قطعه سازان با سرعت بیشتری انجام خواهد شد با این طرح سایر قطعه سازان فعال در تهران و البرز نیز می توانند به سایت های قطعه سازان برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

به گفته دبیر انجمن قطعه سازان با اتمام واکسیناسیون پرسنل و کارکنان صنعت قطعه سازی، پایگاههای واکسیناسیون در سایت های قطعه سازی برای ادامه واکسیناسیون عمومی فعالیت خواهند داشت.

 

مازیار بیگلو، آغاز واکسیناسیون قطعه سازان در گروه فرزانگان



بیگلو تصریح کرد: از فردا طرح خودرویی واکسیناسیون قطعه سازان نیز آغاز می شود و همزمان در سایر استان ها نیز طرح واکسیناسیون واحدهای قطعه سازی شروع می شود و سهمیه واکسن هر واحد قطعه سازی به اداره بهداشت استان یا شهرستان ها داده می شود.

وی گفت: پیش بینی می شود با آغاز این طرح ظرف یکی دو هفته آینده حدود 150 تا 200 هزار نفر از شاغلان صنعت قطعه سازی کشور دوز اول واکسن را دریافت کنند و با تداوم این روند برآورد می شود 300 هزار نفر از پرسنل صنعت قطعه سازی تا اواسط شهریور ماه واکسینه شوند.

وی در ادامه به تاثیر طرح واکسیناسیون صنعت خودرو و قطعه سازی بر روند تولید اشاره کرد و اظهار داشت: طرح واکسیناسیون صنعت قطعه سازی موجب می‌شود دغدغه ذهنی و روانی که به جهت این ویروس در شاغلان و کارگران ایجاد شده است فروکش کند و با آرامش روانی تولید ادامه یابد.

وی تاکید کرد: تلاش بر این است که پس از واکسیناسیون کارکنان واحدهای قطعه سازی کشور، واکسیناسیون خانواده‌های آنها در اولویت بعدی قرار گیرد.
 

کد خبر 133734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha