جامعه زنان سازندگان فردای ایران هستند / صنعت خودرو مورد هجمه تبلیغات داخلی است

شرکت کروز با 40 سال سابقه در حوزه قطعه سازی کشور همواره سهم بالایی از نیروهای شاغل در این مجموعه صنعتی را به بانوان توانمند اختصاص داده، همکاری و همراهی که امروز شرکت کروز را به یکی از بزرگترین واحدهای قطعه سازی در کشور تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حمید کشاورز بنیان گذار کروز که در همایش تجلیل از بانوان شاغل در شرکت قطعه سازی کروز سخن می گفت ضمن بیان این مطلب، جامعه زنان کشور را سازندگان فردای ایران دانست و تاکید کرد : امیدواریم به کمک شما بانوان صنعتگر سال آینده شاهد اقتصاد شکوفا تر، تولید و رفاه بهتری در کشور باشیم.

وی حضور هشت هزار بانوی توانمند در مجموعه تولیدی کروز را ناشی از باور و توجه ویژه این شرکت به اهمیت نقش و جایگاه زنان ذکر کرد و افزود: چنانچه این بنگاه اقتصادی هم اکنون از استانداردهای بالایی برخوردار است، به طور حتم زنان در ارتقای این استانداردها سهم بسزایی دارند.

کشاورز با اشاره به اینکه صنعت کشور در 3.5 سال گذشته سخت ترین دوران را داشته است، افزود: متاسفانه اقتصاد کشور در این سالها به شدت تحت تاثیر تحریم ها و تورم قرار گرفته است اما شرکت کروز به عنوان یکی از صنایع بزرگ قطعه سازی کشور با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی با حرکت در لبه تکنولوژی، تلاش کرده تا حتی یک روز چرخ تولید متوقف نشود.

با وجود مطالبات سنگین از خودروسازان تاخیری در انجام تعهدات نداشتیم
موسس کروز در ادامه این همایش که در آستانه ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و پاسداشت روز زن برگزار شد، به بخشی از مشکلات جدی این مجموعه بزرگ قطعه سازی و مطالبات هفت هزار میلیاردی از خودروسازان پرداخت و تصریح کرد: اگر چه به دلیل حجم بالای مطالبات از خودروسازان، شرکت کروز با مشکلات جدی نقدینگی مواجه است با این حال تلاش کردیم با ایجاد بدهکاری برای شرکت و دریافت وام های بانکی تاخیری در انجام تعهدات شرکت و حقوق پرسنل بوجود نیاید.

کشاورز تاکید کرد: در شرایطی که برای تامین مواد اولیه در فشار شدیدی قرار داریم و هزینه های سنگینی را به دلیل تحریم ها متحمل می شویم اما متاسفانه حمایت عملی توسط دولت از صنعتگران کشور نمی شود.

صنعت خودرو مورد هجمه تبلیغات داخلی است
وی مهمترین هدف تحریم کنندگان صنعت خودرو ایران را ضربه به تولید، اشتغال و ایجاد ناآرامی در کشور عنوان کرد و گفت: صنعت خودرو ایران به دلیل سهم مهم آن در اقتصاد و تولید کشور اگر چه جزء اولین صنایعی است که در تیر رس تحریم‌های آمریکا قرار گرفته است اما امروز همین صنعت مهم مورد هجمه تبلیغات داخلی قرار دارد.

کشاورز در پایان بزرگ ترین مشکل کشور را عدم توسعه صنعتی دانست و با اشاره به حجم سنگین مشکلات و موانع برای تولید در کشور خاطر نشان کرد: تمام این مشکلات قدرت مضاعفی را در ما ایجاد می کند که دست از کار و تلاش برنداریم چرا که معتقدیم که آینده ایران، تابناک است و پیشرفت های بزرگی با حرکت در مسیر توسعه صنعتی در کشور در پیش است.

کد خبر 136637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha