چگونه هزینه ایاب و ذهاب سرویس در محل، برای دارندگان خودروهای ایران خودرو رایگان می شود؟

هم‌زمان با تابستان و در روزهایی که شدت گرما انجام کارهای عادی روزانه را با سختی همراه کرده است، خدمات سرویس در محل امداد خودرو ایران این امکان را برای دارندگان محصولات ایران خودرو فراهم کرده است تا در هر ساعت از شبانه روز، تنها با ثبت درخواست از طریق اپلیکیشن «بسپر» یا وب سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و بدون پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، بهترین خدمات در محل را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روزهایی که مشغله کاری و ترافیک سنگین در سطح شهرها، فرصت بسیاری از امور روزمره مانند رسیدگی به موقع برای سرویس‌های ادواری خودرو از رانندگان را سلب کرده است، «سرویس در محل» این امکان را به رانندگان می‌دهد که خدمات تعمیراتی و همچنین سرویس‌های دوره‌ای خودروی خود را در محل و زمان مورد نظر به انجام برسانند و با دریافت این خدمت، از تردد در مسیرهای پرترافیک شهر و گرما دور بمانند.

استفاده از خدمات خودرویی در محل، با آغاز تعطیلات تابستانی و افزایش سفرهای بین شهری ضمن رفع نگرانی و استرس در طول سفر، می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات فنی خودرو پیش گیری کند.

به همین منظور شرکت امداد خودرو ایران با استفاده از امدادگرانی باتجربه در زمینه تعمیر و سرویس خودرو، خدمات متنوعی را به مشتریان ارایه می‌دهد. یکی از این خدمات، «سرویس خودرو در محل» است که تمام نیازهای مربوط به سرویس خودرو را به صورت حرفه‌ای و با کیفیت، در محل و زمان دل‌خواه مشتریان ارایه می‌دهد.

بازدیدهای فصلی و فنی پیش از سفر، انجام سرویس‌های دوره گارانتی، تنظیم موتور و تعویض شمع‌ها، تعویض روغن موتور، تعویض لنت‌ها، تعویض فیلتر روغن، تعویض فیلتر سوخت و همچنین کنترل‌های مکانیکی و برقی و ... از جمله خدماتی است که برای دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در زمان و محل مورد نیاز توسط امدادگران مجرب امدادخودرو ایران بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب برای مشتریان انجام می‌پذیرد.  

سرویس در محل

البته صرفه جویی در زمان و سوخت، نظارت بر فرآیند و کیفیت قطعات و خدمات و مشاوره فنی از مزایای «سرویس خودرو در محل» شرکت امداد خودرو ایران است در واقع «سرویس خودرو در محل» این امکان را به مشتریان می‌دهد علاوه بر خدمات تعمیراتی و همچنین سرویس‌های دوره‌ای خودروی خود در محل و زمان مورد نظر و نظارت بر فرآیند کار، از کیفیت قطعات استفاده شده نیز اطمینان حاصل کنند و در نهایت به کارگیری نیروی متخصص، تضمینی برای خدمات ارائه شده از سوی امدادگران این شرکت برای مشتریان باشد.

استفاده از خدمت «سرویس در محل» شرکت امداد خودرو ایران ضمن ارائه خدمات استاندارد و ضروری، از وارد آمدن خسارات فنی در زمان انجام سرویس دوره‌ای و خدمات امدادی جلوگیری می‌ کند همچنین استفاده از قطعات یدکی اصلی و مورد تایید شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو(ایساکو) و عدم تحمیل و دریافت هزینه‌های خارج از عرف و گزاف از ویژگی‌های استفاده از خدمات امداد در محل شرکت امداد خودرو ایران است.

اما هم‌زمان با تعطیلات تابستان گروه صنعتی ایران خودرو برای دارندگان محصولات این شرکت تسهیلات ویژه سرویس در محل را در نظر گرفته است.

بر این اساس شرکت امداد خودرو ایران با هدف صرفه‌جویی در وقت، هزینه، تردد و مصرف سوخت دارندگان خودروهای سواری گروه صنعتی ایران خودرو، انجام سرویس خودرو در محل را همراه با تخفیفات ویژه و استفاده از قطعات استاندارد خدمات پس از فروش ایران خودرو، برای مشتریان فراهم کرده است.

یکی از امکاناتی که دسترسی به خدمات خودرو در محل امداد خودرو ایران را بسیار سهول الوصول کرده است درخواست امداد خواهی از طریق اپلیکیشن «بسپر» و یا وب سایت www.۰۹۶۴۴۰.com امدادخودروایران است که بدون نیاز به برقراری تماس تلفنی به شما این را امکان می‌دهد در شرایطی که در کابوس خرابی خودرو گیر کرده‌اید ضمن تسریع در دریافت خدمات سرویس در محل، از امتیاز ویژه ایاب و ذهاب رایگان امدادگران برخوردار شوید.

اپلیکیشن «بسپر»، ضمن آنکه زمان امدادخواهی را کاهش داده و فرایند ثبت درخواست را آسان می کند به شما این امکان را می‌دهد که در هر لحظه و در هر کجای ایران تنها در صورت دسترسی به شبکه اینترنت از خدمات خودرویی مورد نیاز خود برخوردار شوید.

بنابراین چنان چه مالک یکی از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو هستید و قصد دارید سرویس خودرویتان بدون معطلی در محل موردنظرتان انجام شود، با استفاده از اپلیکیشن «بسپر» و بدون نیاز به صرف وقت و تنها با ثبت درخواست در پلتفرم «بسپر» و یا وب سایت www.۰۹۶۴۴۰.com، امداد خودرو ایران ضمن ثبت مشخصات خودرو و تعیین ایراد خودرو و موقعیت مکانی از خدمات سریع سرویس در محل با امتیازات ویژه بهره مند شوید.

کد خبر 145516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha