کد خبر 145845
۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
معرفی خدمات امدادی کرمان موتور

آیا می‌دانید در زمان خرید یک وسیله نقلیه حتماً باید به فکر پیدا کردن نمایندگی‌های معتبر برای انجام خدماتی شامل سرویس و تعمیرات خودروی خود باشید؟

به گزارش پرشین خودرو، در حال حاضر نمایندگی‌های زیادی در ایران فعالیت دارند که از جمله آن ها می‌توان به امداد خودرو کرمان موتور اشاره کرد. کافی است شماره امداد خودرو کرمان موتور را در تلفن خود داشته باشید تا بتوانید از خدمات این مرکز استفاده کنید. اگر این سوال برای شما به وجود آمده است که این مجموعه چه خدماتی را برای مشتریان در نظر می‌گیرد، حتماً این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

امداد خودرو کرمان موتور

اولین قدم که امداد خودرو کرمان موتور برای هموطنان عزیز برداشته است، بحث سرویس و تعمیرات در محل است. شما با یک تماس با امداد خودرو کرمان موتور می‌توانید از خدمات در منزل یا محل کار خود استفاده کنید. تکنیسین با تجهیزات کاملی که در اختیار دارد، تعمیرات را در حضور خود شما انجام می‌دهد تا در همان روز بتوانید ماشین را سالم تحویل بگیرید.

تعمیرکاران باید حتماً قطعات معیوب در داخل موتور و سیستم ماشین را به طور کامل تعمیر نمایند. ولی اگر قطعه‌ای سوخته باشد، فقط قطعات اورجینال بر روی موتور ماشین نصب می‌شود.

اگر به خدمات امداد باتری شامل شارژ باتری، سرویس کردن آن یا تعویض آن نیاز دارید، باز هم می‌توانید بر روی کمک امداد خودرو کرمان موتور حساب کنید. تعمیرکاران ابتدا وضعیت باتری را بررسی می‌کنند. درصورتی که امکان شارژ وجود داشته باشد، حتماً این اقدام را انجام می‌دهند تا باتری ماشین بر روی آن حفظ شود. ولی اگر باتری طول عمر مفید خود را از دست داده و هیچ راهی جز تعویض آن وجود نداشت، امداد خودرو کرمان موتور فقط از باتری‌های اورجینال دارای گارانتی استفاده خواهد کرد.

تحت نظر این مرکز می‌توانید از خدمات پنچرگیری سیار نیز بهره‌مند شوید. در هر کجای شهر که ماشین پنچر شد، به جایی که خودتان دست به کار شوید با امداد خودرو کرمان موتور تماس بگیرید تا تکنسین این کار را برای شما انجام دهد.

اگر بنزین تمام کرده‌اید و پمپ بنزین در نزدیکی شما وجود ندارد، اصلاً نگران نباشید. شما وقتی با امداد خودرو کرمان موتور تماس بگیرید سریعاً بنزین برای شما ارسال خواهد شد.

اگر به یک مجموعه حرفه‌ای نیاز دارید تا ید ک‌کش و خدمات مربوط به کفی خودروبر را برای شما ارائه کند، باز هم می‌توانید بر روی کمک امداد خودرو کرمان موتور حساب کنید.

معرفی خدمات امدادی کرمان موتور

امداد خودرو مدیران خودرو

وقتی شما یک مرکز معتبر با تیمی از مهندسین حرفه‌ای همانند امداد خودرو مدیران خودرو را در کنار خود داشته باشید، مطمئن خواهی بود که تمامی خدمات شامل سرویس، عیب‌یابی و تعمیر خودروی شما با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. از جمله خدمات این مرکز می‌توان موارد زیر اشاره کرد:

- سرویس، عیب‌یابی و تعمیرات در خانه یا محل کار شما انجام می‌شود.

- تعویض قطعات فقط با انواع اصل دارای گارانتی انجام خواهد شد.

- شما می‌توانید خدمات امداد باتری شامل شارژ باتری، سرویس کردن آن و همچنین تعویض با انواع اصل را تحت نظر امداد خودرو مدیران خودرو دریافت نمایید.

- بنزین سیار در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌شود.

- پنچرگیری را به تیم امداد خودرو مدیران خودرو بسپارید و خود را درگیر این کار سخت نکنید. این قبیل خدمات برای خانم‌ها واقعاً خوشایند است چون آن‌ها به سختی می‌توانند خودروی خود را پنچرگیری کنند.

- برای یدک کش نیازی نیست که از هر تعمیرکاری کمک بگیرید. کافی است با امداد خودرو مدیران خودرو در ارتباط باشید. یدک کش‌های استاندارد به محل اعزام شود. تعمیرکاران به صورت کاملاً اصولی، ماشین شما را به یدک کش وصل می‌کنند و به امداد خودرو مدیران خودرو انتقال می‌دهند.

- برای استفاده از خدمات کفی خودروبر برای جابجایی خودروهای خود درصورتی که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارید، باز هم می‌توانید بر روی کمک امداد خودرو مدیران خودرو حساب کنید.

امداد خودرو پایتخت

آیا می‌دانید یکی از مراکز حرفه‌ای در کشور که خدمات گسترده‌ای را در زمینه نگهداری و تعمیرات انواع خودروها ارائه می‌کند امداد خودرو پایتخت نام دارد؟ اگر به خدماتی شامل سرویس و عیب‌یابی نیاز دارید، به جای اینکه به هر تعمیرکاری مراجعه کنید، پیشنهاد ما این است به سراغ امداد خودرو پایتخت بروید. اما حتماً این سوال برای شما به وجود آمد است که چرا ما این مرکز را به شما پیشنهاد داده‌ایم. از جمله خدمات امداد خودرو پایتخت باید به موارد زیر اشاره کنیم:

- آیا می‌دانید به جای اینکه نیاز باشد شما به امداد خودرو پایتخت مراجعه کنید می‌توانید خدمات را در منزل یا محل کار خود دریافت کنید؟ به هر حال وقتی خودرو به محل تعمیر می‌رود، ممکن است چند روزی شما بدون ماشین باشید. ولی وقتی تعمیرکار به منزل شما می‌آید، هم زمان را به راحتی مدیریت کرده‌اید و هم در همان روز ماشین در اختیار شما قرار می‌گیرد.

- خبر خوشایند به هموطنان عزیز اینکه در امداد خودرو پایتخت به هیچ عنوان قطعات چینی جایگاهی ندارند. برای تعویض قطعات موتور، شما می‌توانید با اطمینان خاطر از عملکرد تعمیرکاران، قطعات اصل با گارانتی را بر روی خودروی خود داشته باشید.

- خدمات امداد باتری از دیگر خدماتی است که این مرکز برای هموطنان عزیز در نظر گرفته است. تعمیرکار باید وضعیت باتری شما را بررسی کند تا مطمئن شود آیا هنوز عمر مفید آن باقی مانده است یا خیر. درصورتی که شارژ باتری به اتمام رسیده باشد، باتری به باتری انجام می‌شود تا باتری اصل بر روی دستگاه حفظ شود. اما درصورتی که تعمیرکار متوجه شود هیچ راهی جز تعویض باتری وجود ندارد، امداد خودرو پایتخت به شما تعهد می‌دهد حتماً باتری‌های اصل بر روی خودرو نصب شود چون باتری‌های چینی عملکرد خود را به شدت کاهش می‌دهند.

- اگر ماشین شما بی بنزین شده، به پمپ بنزین دسترسی ندارید و یا بنزین سیار در داخل ماشین شما وجود ندارد، باز هم می‌توانید از خدمات بنزین سیار امداد خودرو پایتخت استفاده کنید.

- آیا تصادف سنگین کرده‌اید و حتماً باید یدک کش به محل اعزام شود؟ آیا می‌خواهید حتماً برای جابجایی خودروی خود یا خودروهای دیگر، کفی خودروبر به صورت تخصصی در اختیار شما قرار گیرد؟ کافی است با امداد خودرو پایتخت تماس بگیرید تا خدمات لازم برای شما انجام شود.

- این مرکز تمامی خدمات خود را به صورت تضمین شده در اختیار شما قرار می‌دهد.

- هزینه‌ها طبق نرخ اتحادیه محاسبه شده و فاکتور به شما تحویل داده می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات امداد سیار جاده ای از امداد خودرو پایتخت تنها کافیست به وب سایت رسمی این مجموعه به نشانی اینترنتی https://emdadkhodropayetakht.com/ مراجعه نمایید.

کد خبر 145845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha