اولین فروش خودروهای لیپ موتور در ۷ تیپ آغاز شد (+قیمت، جدول فروش و مشخصات فنی)

گروه خودروسازی آرین ستاک از آغاز فروش دو خودرو C۱۱ و C۰۱ لیپ موتور در تنها نمایندگی این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گروه خودروسازی آرین ستاک که اولین بار به صورت رسمی در زیست بوم خودرو برقی به معرفی خودرو لیپ موتور پرداخت، از آغاز فروش دو خودرو C۱۱ و C۰۱ لیپ موتور در هفت تیپ مختلف با قیمت علی‌الحساب خبر داد.

بسیاری از کارشناسان صنعت خودرو، آینده خودروهای برقی جهان را در چین می‌بینند و به همین دلیل هم بیشتر خودروهای برقی در بازار که معرفی می‌شود تولید خودروسازان چینی است.

یکی از این شرکت‌ها که کار خود را از تولید خودروی برقی آغاز کرده، لیپ موتور است که دو خودرو C۱۱ و C۰۱ را نیز وارد بازار خودرو ایران کرده است.

خودرو لیپ موتور توسط شرکت آرین ستاک وارد ایران شده است و برنامه تولید این خودروها در این شرکت دنبال می‌شود.

مشخصات فنی خودرو لیپ موتور C۱۱

لیپ موتور C۱۱ یک کراس اوور تمام برقی با ظرفیت ۶۹.۲ کیلووات ساعت است که با یکبار شارژ کامل می‌تواند، ۵۰۲ کیلومتر پیماش داشته باشد. حداکثر قدرت لیپ موتور C۱۱ برابر با ۲۰۰ کیلووات و حداکثر گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر است.

خودرو لیپ موتور C۱۱ دارای سه تیپ تمام برقی و دو تیپ پلاگین هیبرید است.

مشخصات فنی لیپ موتور C11

ایربگ جلو، کناری و پرده ای، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم هشدار خواب آلودگی راننده، رادار تابلو خوان، سیستم ضد واژگونی، رادار بین خطوط، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سراشیبی، پارک اتومات، هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری، درِ صندوق برقی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین پانوراما، شارژر وایرلس، گرم‌کن جلو، سردکن جلو، کلاستر دیجیتالی، مانیتور مرکزی ۱۲.۸ اینچی، مانیتور شاگرد، شیشه آکوستیک، تهویه اتومات، سنسور نور و باران، تریم چرم، بخشی از امکانات رفاهی و ایمنی خودرو لیپ موتور C۱۱ است.

جزئیات فروش خودرو لیپ موتور C۱۱

لیپ موتور

مشخصات فنی خودرو لیپ موتور C۰۱

خودرو لیپ موتور C۰۱ هم یک سدان است که تیپ‌های مختلفی دارد. نسخه تمام برقی این خودرو به یک موتور برقی روی محور عقب با قدرت ۲۶۸ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر مجهز است.

خودرو لیپ موتور C۰۱ هم در دو تیپ تمام برقی و پلاگین هیبرید عرضه می‌شود.

لیپ موتور

از امکانات ایمنی و رفاهی این سدان باید به ایربگ جلو، جانبی و پرده‌ای، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم هشدار خواب آلودگی راننده، رادار تابلوخوان، سیستم ضد واژگونی، رادار بین خطوط، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سراشیبی، پارک اتومات، هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری، در صندوق برقی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین پانوراما، شارژر وایرلس، گرم‌کن جلو، سردکن جلو، کلاستر دیجیتالی، مانیتور مرکزی ۱۲.۸ اینچی، مانیتور شاگرد، شیشه آکوستیک، تهویه اتومات، سنسور نور و باران، تریم چرمی و … اشاره کرد.

خودرو لیپ موتور C۰۱

لیپ موتور

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خودروهای لیپ موتور می‌توانید به نمایندگی این شرکت در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، نرسیده به اتوبان همت، نمایندگی آرین ستاک مراجعه کنید.

کد خبر 145913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha