گلف جدید با چه مشخصاتی به ایران می‌آید؟ (+کاتالوگ فولکس واگن گلف)

فولکس واگن گلف یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این برند در ایران است که پس از مدت‌ها دوری دوباره پا به بازار ایران گذاشته است. با انتشار کاتالوگ فولکس واگن گلف، با ما همراه باشید تا ببینید فولکس واگن گلف مدل ۲۰۲۴ با چه مشخصاتی به ایران می‌آید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نسل اول و دوم فولکس واگن گلف در ایران یکی از محبوب‌ترین خودروهایی بود که وارد کشور شد و همین امروز نیز همچنان این خودروها طرفدارن خاص خود را دارد که بیشتر از میان جوانانی است که تمایل به خودروهای اسپرت و تقویت شده دارند.

فولکس واگن گلف در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی برای اولین بار به بازار آمد و پس از آن نیز در مدل‌های محدودی توانست مجوز واردات دریافت کند که آخرین مورد به واردات نسل هشتم فولکس واگن گلف توسط ماموت خودرو بازمی‌گردد.

این بار هم ماموت خودرو به لطف مجوز جانبازان موفق شده است تا فولکس واگن گلف ۲۰۲۴ را با پیشرانه‌های مختلف وارد کشور کند.

فولکس واگن گلف به دلیل قیمت بیشتر از سقف تعیین شده در طرح واردات عادی نتوانست مجوز ورود به کشور را دریافت کند اما در سامانه جانبازان که با محدودیت کمتری نیز مواجه بود، گلف ۲۰۲۴ وارد کشور خواهد شد.

فولکس واگن گلف سامانه خودروهای جانبازان چه مشخصاتی دارد؟

فولکس واگن گلف در سامانه خودروهای جانبازان در مدل‌های مختلفی وارد شده که دلیل اصلی آن به درصد جانبازی بازمی‌گردد و هر کدام نیز قیمت متفاوتی دارد اما مدلی که اینجا به بررسی مشخصات فنی آن می‌پردازیم، فولکس واگن گلف ۲ لیتری GTI است.

فولکس واگن گلف 2024

فولکس واگن گلف با یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر می‌تواند ۲۴۱ اسب بخار و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه مجهز به تیپ ترونیک، به محور جلوی خودرو منتقل کند.

فولکس واگن گلف با این پیشرانه، به نهایت سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و صفر تا صد کیلومتر را در ۶.۵ ثانیه با مصرف سوخت ترکیبی ۸.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌پیماید.

امکانات ایمنی و رفاهی فولکس واگن گلف

فولکس واگن گلف در بحث امکانات رفاهی به سطح مناسبی مجهز است و دلیل آن هم وجود محدودیت کمتر قیمتی در واردات خودروهای جانبازی است.

فولکس واگن گلف ماموت خودرو بر اساس کاتالوگ رسمی به امکاناتی نظیر کروز کنترل هوشمند تطبیقی، ایربگ، ترمز ABS، ترمز EBD، سیستم کنترل پایداری، ترمزهای دیسکی خنک شونده، استارت دکمه‌ای، مالتی مدیای ۸ اینچی، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران، صندلی برقی و سیستم تهویه خودکار مجهز شده است.

همچنین امکاناتی مانند گرمکن صندلی جلو، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم پیشگیری از تصادف در جلو، سیستم پایش فشار باد تایر و سیستم کمکی پارک نیز در فولکس واگن گلف دیده می‌شود.

قیمت فولکس واگن گلف

ارزش گمرکی فولکس واگن گلف در سامانه گمرک، ۲۹ و ۳۰ هزار یورو اعلام شده است که با توجه به یکسان بودن مشخصات فنی هر دو مدل، این اختلاف قیمت به دلیل تفاوت در برخی آپشن‌های ایمنی و رفاهی خودرو خواهد بود.

کاتالوگ فولکس واگن گلف

کد خبر 145902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha