دلیل ایجاد نمایندگی استاندارد برند لاماری در گیلان

بیست و دومین نمایندگی استاندارد لاماری، در مراسمی با حضور مدیران شرکت آرین‌پارس موتور افتتاح شد.

به گزارش پرشین خودرو، این نمایندگی با هدف عرضه محصولات شرکت آرین پارس موتور، توسعه شبکه خدمات پس از فروش برند لاماری و همچنین جلب رضایت مشتریان، در فضایی به مساحت بیش از ۱۳۰۰ متر در کیلومتر ۴ محور رشت، انزلی آغاز به کار کرد.

در نمایندگی لاماری کد۱۳۰۲ علاوه بر شوروم محصولات لاماری، خدمات پس از فروش استاندارد و با کیفیت نیز به محصولات میتسوبیشی و لاماری ارائه می‌شود. این نمایندگی با بهره‌گیری از تجهیزات به روز و با به‎کارگیری تیمی متخصص به ارائه انواع خدمات پس از فروش می‌پردازد.

نمایندگی لاماری در گیلان

محمدصابر غرویان مدیر فروش لاماری، در مراسم افتتاحیه این نمایندگی اظهار کرد: کیفیت و مشتری‌مداری، از اصول اولیه بنیانگذاران گروه آرین است و این اصل نه تنها در بحث تولید خودرو بلکه همواره در زمینه خدمات پس از فروش و تامین قطعات نیز مد نظر بوده است.

وی، در ادامه با اشاره به اهداف این شرکت برای افتتاح نمایندگی ۱۳۰۲، تصریح کرد: استان گیلان با جمعیتی بالغ بر ۲.۵ میلیون نفر از استان‌های هدف برای عرضه محصولات آرین پارس موتور با برند «لاماری» است. ضمن اینکه با توجه به استقبالی که از محصولات لاماری در این استان شده، ضرورت ایجاد یک نمایندگی استاندارد برای ارائه خدمات با کیفیت در زمینه فروش و خدمات پس از فروش و تامین قطعات بسیار احساس می‌شد.

نمایندگی لاماری در گیلان

غرویان در ادامه افزود: شرکت خانه خودرو شمال، یکی از شرکت‌های موفق و خوشنام در بخش خودرو استان گیلان است. همین مساله موجب شد تا به عنوان نمایندگی شرکت آرین‌پارس موتور انتخاب شود. در این راستا پس از چند ماه انجام فرآیندهای استانداردسازی، این نمایندگی با حضور مردم استان گیلان افتتاح شد.

وی همچنین گفت: توسعه شبکه استاندارد نمایندگی‎ها جزو اهداف لاماری است. در این راستا طی سال جاری و آینده و با توسعه سبد محصولات، ارائه خدمات به مشتریان نیز تقویت خواهد شد.

کد خبر 146278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha