کد خبر 34949
۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
به محصولات من دست نزن!

پرشین خودرو: گروه خودروسازی فولکس واگن در زیر مجموعه خود نام‌های بزرگی همچون آئودی، پورشه، لامبورگینی، بنتلی، بوگاتی، دوکاتی و بسیاری دیگر را می‌بیند که اغلب در حال جنگ و جدال با یکدیگر همانند یک خانواده شلوغ هستند و فولکس واگن مجبور است نقش پدر و مادر را در این دعوا به عنوان میانجی ایفا کند و البته تمامی‌مدل‌های مفهومی‌مربوط به برندهای آلمانی فکر می‌کنند که محصول بهتری را در این زیر مجموعه دارند.

به گزارش «پرشین خودرو»، بر اساس جدیدترین گزارشات جدیدترین محصولات آئودی شامل R8 و A8 در بطن جدیدترین رخداد روی داده در این خانواده پرجمعیت قرار گرفته اند. به تازگی فولکس واگن طراح ارشد پورشه را به عنوان طراح ارشد تمامی‌خودروهای اسپرت و لوکس در سال‌های آینده منصوب کرده است و این به طور دقیق در تضاد با منافع ائودی است که دوست ندارند یک مدیر از خودروساز رقیب را به عنوان تصمیم گیرنده در مورد محصولات خود ببینند.

audi-r8-lmx-front-right-970x646-c-970x548-c-970x548-c

همین انتصاب باعث شده است تا آئودی سرعت عمل بیشتری به خرج دهد تا نسل بعدی R8 را در سال ۲۰۱۶ روانه بازار کند، پیش از اینکه پورشه بخواهد در پلتفرم خودرو مذکور دخالت کرده و آنرا بنا بر سلیقه خود تغییر دهد در حالی که به خوبی می‌دانیم سال ۲۰۲۱ به عنوان سال عرضه نسل بعدی R8 اعلام شده بود تا رقیبی قدرتمند برای لامبورگینی هوراکان باشد.

a8130013_large-970x548-c-970x548-c
پورشه باور دارد که نسل بعدی آئودی R8 باید سبک تر، لاغرتر؛ سریع تر و ارزان تر از نسخه فعلی باشد و از همین روی آئودی معتقد است که پورشه باید از اظهار نظر در باره محصولات این شرکت دست بردارد.
همانند A8، پورشه خودروساز اسپرت آلمانی اعتقاد دارد که پلتفرم جدید استاندارد آئودی باید در نسل بعدی پانامرا نیز همانند نسل بعدی محصولات ائودی همچون A8، A7 و A6 نیز بکار گرفته شود.

به گزارش خودروسازی، یکی از استراتژیست‌های ارشد گروه فولکس واگن به صراحت عفیده دارد که فولکس واگن باید نقش ” بابا و مامان” را بر عهده گیرد زیرا دشمنی برادر /خواهری پورشه و آئودی حرکت رو به جلوی فولکس واگن را کند خواهد کرد و این دو نیاز به یادگیری از یکدیگر دارند و از همین روی به نظر می‌رسد فولکس واگن باید به طور مستقیم وارد این جدال شده و پلتفرم MSB را به صورت استاندارد اجباری برای هر دو طرف دربیاورد.

کد خبر 34949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha