سود ب.ام.و افزایش یافت

پرشین خودرو: ب.ام.و که بزرگترین خودروساز لوکس جهان است، با فروش بالاتر از انتظار مدل شاسی بلند ایکس 5 و فروش بالاتر در چین از رشد 26 درصدی سود در سه ماهه دوم امسال خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، درآمد ناخالص این شرکت از 2.07 میلیارد یورو در سه ماهه دوم سال گذشته به 2.6 میلیارد دلار در سه ماهه دوم امسال افزایش یافت و سود این شرکت از 2.25 میلیارد یورو پیش بینی شده از سوی تحلیلگران در نظرسنجی بلومبرگ فراتر رفت.
این شرکت که پیش بینی خود از افزایش قابل توجه سود ناخالص در سال 2014 را مجددا تکرار کرد، 16 مدل جدید یا بازطراحی شده در سال جاری معرفی کرده تا مشتریان جدیدی را جلب کند و در مقابل رقابت آئودی فولکس واگن و مرسدس بنز دایملر برای به دست گرفتن کنترل بازار فروش خودروهای گران قیمت قدرت نمایی کند. سودآوری بی ام و در این سه ماهه بالاتر از حاشیه عملیاتی دو رقیب آلمانی این شرکت بود.
تقاضا برای مدلهای شاسی بلند ایکس 5 و ایکس 6 به افزایش فروش بی ام و در نیمه اول امسال کمک کرد. این شرکت قصد دارد بیش از دو میلیون دستگاه خودرو از جمله مدل مینی را به بازار عرضه کند تا دو سال زودتر از برنامه به هدف فروش سالانه اش دست پیدا کند.

ب ام و ایکس5

ب ام و ایکس 6

منبع: ایسنا

کد خبر 35252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha