معرفی فورد موستانگ 2018 با سقف متحرک +عکس

پرشین خودرو: همین چند روز پیش بود که جدیدترین نسخه از فورد موستانگ GT با تغییرات ظاهری نسبتا خوب توسط کمپانی خودروسازی فورد معرفی شد تا فاکتورهای جدید طراحی بر روی چهره فورد موستانگ GT بتواند بازار فروش آن را تقویت کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، همزمان با معرفی فورد موستانگ 2018، شرکت سازنده وعده ساخت مدل کروکی موستانگ GT را هم داد که انتظار می‌رفت حدودا یکی دو ماه آینده رونمایی شود، اما به صورت کاملا غافلگیرانه همین یکی دو روز پیش معرفی شد تا مجموعه موستانگ‌های جدید در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل شوند.
همانطور که احتمالا می‌دانید، کمپانی خودروسازی فورد ششمین نسل از فورد موستانگ GT را در سال 2015 میلادی معرفی و روانه بازار کرده بود که حالا برای داشتن بازار فروشی بهتر و همچنین ایجاد یک تنوع برای جذب بیشتر مشتری، اقدام به معرفی نسخه 2018 فورد موستانگ GT با یکسری تغییرات ظاهری و باطنی کرده است که پیش‌تر به آن پرداخته بودیم، حال نسخه کروکی هم با وجه تمایزهای نسبتا زیاد با نسخه کوپه معرفی شده است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.
در قدم اول برای طراحی ظاهری همانند نسخه کوپه می‌توان تغییرات نسبت خوبی را توصیف کرد که در این میان چراغ‌های پیشانی کوچک‌تر از قبل طراحی شده و قاب اصلی آن هم تغییرات جزیی داشته، حذف مه شکن‌های گردی شکل اطراف سپر که حالا جای آن را دو ورودی هوای خنک کاری گرفته، ورودی‌های بزرگ‌تر با فرم جدید برای رادیاتور طراحی شده و در نهایت شاهد طراحی دو جفت آینه جانبی جدید برای فورد موستانگ GT کروکی هستیم.

 


در قسمت عقب هم با ایجاد تغییرات در چراغ‌های خطر و همچنین طراحی چهار خروجی اگزوز به صورت جفتی در دو طرف سپر، شاهد یک طراحی اسپرت‌تر از قبل برای فورد موستانگ 2018 هستیم، ولی در این بین به خاطر طراحی مجدد درب صندوق عقب و همچنین هدایت بهتر جریان هوا در زمانی که سقف اتومبیل باز است، شاهد حذف باله آیرودینامیکی بر روی درب صندوق عقب هستیم.
همانند نسخه کوپه، در زیر کاپوت نسخه کروکی هم از همان پیشرانه‌های 2.3 لیتری چهار سیلندر اکوبوست و همچنین پیشرانه‌ای هشت سیلندر 5 لیتری استفاده شده است.

کد خبر 66849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha