کد خبر 71722
۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
بازگشایی محور کیوی به خلخال تا پایان اردیبهشت

پرشین خودرو: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل در دیدار با امام جمعه شهرستان کیوی از اتمام عملیات بازگشایی محور کیوی به خلخال تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش  پرشین خودرو، از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل استان در حاشیه بازدید از عملیات ترانشه برداری و ایمن‌سازی محور کیوی به خلخال به همراه فرماندار شهرستان کیوی با امام جمعه شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیداررحمتی با توضیحاتی در خصوص پروسه عملیات ایمن‌سازی این محور که از اواخر سال ۹۵ شروع و بنا به دلائلی به سال جاری موکول و از ۱۷ فروردین ماه اجرائی شده است، افزود: وضعیت این محور خصوصا در محدوده کیوی تا آبگرم به شکلی بود که موضوع در شورای ترافیک شهرستان و استان و ستاد مدیریت بحران مطرح و پس از طی مراحلی و بازدید کارشناسان مقرر شد در جهت پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی و حفظ جان هموطنانی که از این مسیر تردد می‌کنند با ترانشه‌برداری و سبک‌سازی دیواره‌های سنگی ایمن‌سازی شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان به حجم بالای کار در این عملیات اشاره و گفت: با توجه به سنگلاخی و صعب العبوربودن منطقه کار بسیار سخت و زمان‌بر بوده و علی‌رغم اینکه اعتباری در خصوص آن ابلاغ نشده، این اداره کل فقط جهت ایجاد امنیت و سلامت هموطنان عملیات اجرائی کار را آغاز کرده و با توجه به اعزام ماشین آلات راهداری و نیروی انسانی متخصص از مرکز و سایر شهرستان‌های استان تا پایان اردیبهشت ماه این کار را به اتمام رسانده و مجددا مسیر جهت تردد بازگشائی خواهد شد.

سپس حجت‌الاسلام بیگی، امام جمعه شهرستان کیوی با اشاره به محرومیت منطقه خصوصا در بحث راه‌های ارتباطی این شهرستان تصریح کرد: در بازدیدی که به همراه فرماندار شهرستان از مسیر داشتیم، ریزش سنگ در مسیر کاملا مشهود و وضعیت بسیار خطرناک است و به همین دلیل مردم فهیم و قدرشناس منطقه از اقدامات ایمن‌سازی مسیر ممنون راهداران هستند.

حجت‌الاسلام بیگی افزود: مردم منطقه ضمن حمایت کامل از اقدامات صورت گرفته برای ترانشه برداری و ایمن‌سازی مسیردر خصوص بازبینی این مسیر انتظاراتی دارند که امیدواریم در حداقل زمان ممکن اقدامات لازم انجام داده شود.
علیرضا علیپور، فرماندار شهرستان کیوی نیز در این دیدار گفت: فرمانداری در جهت ایمن‌سازی محور کیوی به خلخال ازهمه توان خود برای تسهیل و اتمام به موقع این عملیات استفاده و از محل اعتبارات شهرستانی ۱۳۹۶ نیز مساعدت خواهد کرد.

انا

کد خبر 71722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha