کارگروه تخصصی خودروی ارتباطات مراکز اورژانس کشور دراصفهان

پرشین خودرو: مسئول اداره ارتباطات رادیویی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از برگزاری نخستین کارگروه تخصصی طراحی و تولید خودروی ارتباطات مراکز اورژانس پیش‌بیمارستانی کشور به مدت 2 روز در اصفهان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سید محمدجواد فیروزه  گفت: با توجه به اینکه مدیریت بحران و ابزار ارتباطات در بحران از مسائل بسیار مهم در پدافند غیرعامل محسوب می‌شود لذا سازمان اورژانس کشور درصدد است یک خودروی ارتباطات و فرماندهی بحران را به صورت متمرکز طراحی کند که این خودرو با ویژگی‌های فنی و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری یکپارچه به مراکز اورژانس 115 استان‌های کشور ابلاغ شود.

وی افزود: در این کارگروه، RFP (پروپوزال- پیشنهاده)خودروی مذکور نوشته شده و پس از تصویب و نهایی شدن طرح، به همراه بودجه مورد نیاز در اختیار مراکز استان‌ها قرار می‌گیرد تا براساس استاندارد طراحی شده نسبت به تولید خودرو اقدام کنند.
فیروزه خاطرنشان کرد: در زمان حاضر بخش خصوصی در پروسه طراحی و تولید این خودرو هیچ دخالتی ندارد و طراحی آن توسط متخصصین واحد ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان‌های کشور انجام می‌شود.
مسئول اداره ارتباطات رادیویی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: درآینده در جلسات مستمر دیگری که تشکیل خواهیم داد، سایر مباحث باقیمانده بررسی شود تا به یک فایل نهایی دست یابیم.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان، در سال ٩٣ نخستین خودروی ارتباطات و مدیریت بحران را بصورت بومی طراحی و تولید کرده است.
اورژانس 115 استان اصفهان با بهره‌مندی از 133 پایگاه شامل 67 پایگاه شهری، 65 جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 2 واحد اورژانس موتوری و یک پایگاه مستقر در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به صورت شبانه‌روزی می پردازد.

 

کد خبر 73376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha