انتشار تصویر رندرشده از آئودی Q4 مدل 2019

پرشین خودرو: شرکت ها به تولید شاسی بلندهای کوچک، متوسط و بزرگ می پردازند که برخی الکتریکی، برخی هیبریدی و برخی موتور احتراقی دارند. هر فردی بسته به نظر و تمایل خود مدلی را خریداری می کند و به استفاده از مدل می پردازد.

به گزارش پرشین خودرو، بسیاری از کمپانی ها سعی داشته مدل های مختلف پریمیومی، میان رده و رده پایه ای با توجه به بودجه افراد عرضه دارند. برای مثال شرکت رولزرویس بزودی شاسی بلند لوکس خود Cullinan را معرفی می کند که دردسته خودروهای پریمیومی جای می گیرد.

شرکت آئودی نیز همانند رقبا شاسی بلندهای مختلفی به نام های Q2/Q3/Q5/Q7 را عرضه می دارد. در سال جاری نیز Q8 و E-tron الکتریکی عررضه می شوند. برای سال 2019 نیز شرکت آئودی مدل Q4 را به عنوان یک شاسی بلند اسپرت در برنامه های خود دارد. مدل جدید براساس نسل جدید Q3 بوده اما یک مدل رده بالا و رقیب خودروهای رنجروور اووک و بی ام و X2 محسوب خواهد شد.

این مدل روی پلتفرم MQB قرار خواهد گرفت و در مجارستان نیز تولید آن انجام می گیرد. به نظر می رسد در طراحی ساختار Q3 را تکرار خواهد کرد. در ابتدا آئودی خودرو مفهومی TT offroad concept را سه سال قبل معرفی کرد و حال قصد داشته آن را به Q4 ختم کند. متاسفانه تصاویر رسمی منتشر نشد تا بتوان تصور مشخصی از خودرو Q4 آینده شرکت آئودی داشت تا تصوری مشخص از خودرو موردبحث داشت. البته با توجه به تصویر رندر شده جدید شباهتی بین این مدل و زبان طراحی A8 جدید مشاهده می شود. البته هدف آئودی به کارگیری زبان طراحی مشخص در هر سری بود.

در نمایشگاه شانگهای سال جاری شرکت آئودی خودرو مفهومی E-Tron Sportback را معرفی کرد. به نظر می رسد زبان طراحی E-Tron Sportback به همان مدل Q4 آینده اشاره می کند.

کد خبر 76362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha