آئودی RS5 کوپه 2018 با تیونینگ جدید جانی تازه گرفت

پرشین خودرو: شرکت آئودی در ماه مارس سال جاری طی نمایشگاه ژنو 2017 از خودرو پرتوان RS5 کوپه کاملا جدید خود رونمایی به عمل آورد.

به گزارش پرشین خودرو، حال به تازگی برخی تیونرها تصمیم گرفتند تا با ارتقایی بیشتر جانی تازه به این محصول چشمگیر آئودی ببخشند. یکی از آنها تیونر آلمانی ABT Sportsline بوده که اولین بسته ارتقایی را برای RS5 کوپه در نظر گرفته است.
به لطف ABT Sportsline، محصول قدرتمند آئودی را که به شکل پایه پیشرانه 2.9 لیتری شش سیلندر بیتوربو 450 اسب بخاری مجهز شده با توانی بیشتر رو به رو سازد. موتور موردبحث با ارتقا ABT توانسته 60 اسب بخار قدرت بیشتری پیدا کرده و در نهایت مجموع خروجی قدرت آن به 510 اسب بخار رسیده است. با چنین ارتقایی پیشرانه TFSI کوپه RS5 آئودی به محصولی قابل توجه از برند آلمانی تبدیل شده که می توان انتظار عملکرد حرکتی بالایی در کنار طراحی اسپرت و چشم نواز داشت.
اگر شما در حال حاضر آئودی RS5 کوپه دارید یا می خواهید در آینده آن را خریداری کنید تیونر آلمانی برای پکیج ارتقا پیشرانه هزینه 4760 یورویی در نظر گرفته که شامل مالیات بر ارزش افزوده نیز خواهد شد. اگر بخواهیم این هزینه را به دلار ایالات متحده تبدیل کنیم 5600 دلار است. ABT جزئیات عملکرد مدل ارتقا یافته RS5 کوپه را مشخص نکرده اما نسبت به نسخه استاندارد قطعا سریعتر و قدرتمندتر به شمار می رود. RS5 کوپه با پیشرانه موردبحث در 4 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت می رسد که به لطف پیشرانه هشت سیلندر تنفس طبیعی فراهم می آید و سقف سرعتی 280 کیلومتربرساعتی دارد. RS5 Sportback نیز دیگر مدلی بوده که با بسته ارتقا ABT سازگاری داشته و تنها شامل RS5 کوپه نمی شود.
انتظار داریم در نمایشگاه فرانکفورت شرکت آئودی RS4 Avant را رونمایی نماید. در دیگر ویژگی های RS5 کوپه باید به چراغ LED، رینگ های 20 اینچی آلیاژی، آینه بغل های کروم، هواکش هایی در قسمت جلو و عقب اشاره داشت.

کد خبر 78257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha