امداد خودرو سایپا میزبان نشست بررسی امدادخودروهای متفرقه

بررسی موضوع امداد خودروهای متفرقه و تدوین راهکارهایی برای مقابله با این سودجویان در نشستی به میزبانی شرکت امداد خودرو سایپا صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، از ابتدای امسال و با توجه به شرایط خاص کشور در موضوع مبارزه با شیوع بیماری کرونا شاهد گسترش فعالیت شرکت های امداد خودرو خودروسازان و امدادخودرهای رسمی برای ارائه و افزایش خدمات به دارندگان خودرو بوده ایم.

با توجه به برنامه های گسترده شرکت های خودروسازی در ارائه خدمات به مشتریان خود از طریق شرکت های امداد خودرویی، شاهد برخی تحرکات از سوی امدادخودروهای متفرقه نیز هستیم و همین موضوع منجر به برپایی چندین نشست عارضه یابی و مبارزه با امدادخودروهای بی نام و نشان و متفرقه از سوی انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو شده است.

اعضای انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در نشستی که امروز به میزبانی شرکت امداد خودرو سایپا برگزار شد تصمیم گرفتند که با اطلاع رسانی های گسترده تر اعضاء نسبت به آگاه سازی بیش از پیش برای مردم اقدام کنند.

همچنین شرکت های امداد خودرویی نیز ملزم به اعلام هشدارهای به موقع خود برای دارندگان خودرو و مشتریان شرکت های خودروسازی به منظور آشنایی و استفاده بهتر از خدمات رسمی امداد خودرویی شدند.

یادآور می شود که انجمن شرکت های خدمات پس از فروش خودرو متشکل از شرکت های امداد خودرو سایپا با شماره 096550 مخصوص خودروهای گروه خودروسازی سایپا، امداد خودرو ایران با شماره 096440 مخصوص خودروهای ایران خودرو، و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران با شماره 09629 است. مشتریان شرکت های خودروسازی بدون نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش می‌توانند از امکانات غیرحضوری تعریف شده برای دریافت انواع خدمات، از طریق کانال‌های ارتباطی و شماره تلفن های ذکر شده، درخواست‌ خود را اعلام و خدمات خودرویی را در محل مورد نظر دریافت کنند.

کد خبر 128616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha