افزایش سطح کیفی خدمات امدادی ایران خودرو در نوروز 1401

مدیرعامل امداد خودرو ایران از آغاز طرح خدمات نوروزی ایران خودرو از 26 اسفند جاری تا 13 فروردین ماه 1401 خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سید عباس حسینی در مراسم آغاز طرح خدمات امدادی ایران خودرو در نوروز 1401 با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه ارتقاء کیفیت و رضایت مشتریان گفت: به منظور افزایش سطح کیفی خدمات امدادی در نوروز 1401، یک هزار و 300 خودرو امدادی و ۹ پایگاه ثابت امدادی در بزرگراه ها و اتوبان های سراسر کشور به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات امدادی به مشتریان خواهند بود.

وی افزود: در طرح خدمات امدادی ایران خودرو در نوروز امسال دو هزار و 160 امدادگر در یک‌هزار و 380 شهر و بخش در کشور به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

مدیرعامل امداد خودرو ایران گفت: پیش بینی می شود در 17 روز زمان اجرای طرح خدمات نوروزی 1401 ایران خودرو 200 هزار تماس با امداد خودرو ایران گرفته شود.

 

خدمات امدادی ایران خودرو



حسینی در ادامه متوسط زمان انتظار مشتریان در دریافت خدمات امدادی را حداکثر 25 دقیقه در سراسر کشور اعلام کرد و افزود: به منظور رضایت مشتریان در طرح خدمات امداد نوروز 1401، پنج درصد تخفیف در قیمت قطعات در نظر گرفته شده است همچنین اجرت ایاب و ذهاب برای مشتریان ایران خودرو در طرح امسال رایگان خواهد بود.

وی در پایان با توجه به فعالیت امداد خودروهای متفرقه که همواره اسباب زحمت هموطنان و مشتریان هستند، از هموطنان درخواست کرد به منظور دریافت خدمات امدادی مطمئن و استاندارد از طریق کانال‌هایی ارتباطی ایران خودرو با پیش شماره 096440 یا اپلیکیشن های ایساکو و "بسپر" اقدام کنند.

به گزارش پرشین خودرو، طرح خدمات امداد ایران خودرو در نوروز 1401 از 26 اسفندماه آغاز خواهد شد و تا سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ به مدت 17 روز ادامه خواهد یافت.
 

کد خبر 137430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha