کد خبر 13886
۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۸
پارس خودرو نماینده صنعت خودرو در اجلاس سران

پرشین خودرو: شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا در اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد که از پنجم تا دهم شهریور ماه با حضور روسای جمهور و مقامات عالی رتبه از 147 کشور دنیا برگزار می شود، نقش آفرینی می کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، این شرکت با توجه به این که از تمامی استانداردهای سختگیرانه شرکای تجاری خود همچون رنو و نیسان با موفقیت گذر کرده و در جدول ارزیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در رده های خیلی خوب و برتر قرار دارد، توانسته است تامین خودروهای ترابری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد را برعهده گیرد. برهمین اساس با توجه به اهمیت ویژه این رخداد بزرگ ملی یکی از دلایل انتخاب محصولات شرکت پارس خودرو جهت حضور در این اجلاس، لوکس بودن و کیفیت بالای محصولات این شرکت بوده است تا ناوگان این اجلاس را همراهی کند.
کد خبر 13886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    0 0
    در انبارها فقط بروی دلالان که تعدادی و به قیمت ازاد بخرند باز میشه و حالام برای اجلاس که تعداد خریدند و از ان طرفم افزایش قیمت می دهند برای ملت
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    0 0
    چرا سمند و سورن و سریر در شان سران نیست ولی در شان مردمه ایران هست؟؟؟رانا و تیبا و دیگر خودرهای ملی که هم تبلیغیه چرا استفاده نمیشه؟؟تیبا که چند بار رونمایی شد!!یا رانا که گفتین جز افتخارات ملیه جرا استفاده نمیشه؟؟