معرفی ورژن جدیدی از ECU های ۳۲ بیتی دو گانه سوز و بنزینی کروز

شرکت کروز با معرفی انواع بوردهای طراحی شده در مرکز تحقیق و توسعه این شرکت، از ورژن جدیدی از بوردهای ECU و ACU (ایربگ)، کلاستر، رادیو و بادی کنترل در نوزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت کروز همانند سال گذشته در کنار سایر شرکت‌ها، رقیبان و فعالان مطرح صنعت قطعه سازی کشور، در نوزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران، آخرین دستاوردها، نوآوری‌ها و محصولات خود را به نمایش گذاشته است.

در این نمایشگاه شرکت صنایع تولیدی کروز از ورژن جدید قطعات ECU و ACU با قلبلیت ۸ ایربگ و مالتی مدیا که توسط این شرکت داخلی سازی شده است رونمایی کرد.

شرکت کروز از سال ۹۱ تولید قطعه ECU های بنزینی ۱۶ بیتی و پس از آن ECU های ۱۶ بیتی دوگانه سوز را در دستور کار قرار داد و تاکنون نمونه ‌های مختلفی از این قطعه را تولید کرده است و در نمایشگاه امسال نیز ورژن جدیدی از ECU ۳۲ بیتی دوگانه سوز و بنزینی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

کروز

در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شرکت کروز تولید ACU (ایربگ) است که طی دو، سه سال اخیر ۳ ورژن نهایی از این محصول در مرکز تحقیق و توسعه این شرکت تولید و در محصولات روز خودروسازان داخلی از جمله پژو ۲۰۷ و دنا پلاس و تارا نصب و مورد تست و ارزیابی قرار گرفته است.

شرکت کروز پس از تولید ایربگ های ۴ و ۶ نقطه‌ای، در نوزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران ورژن جدیدی از ایربگ ۸ نقطه ای را در معرض دید عموم قرار داده است.

این شرکت علاوه بر معرفی ورژن جدیدی از قطعات تولیدی در نمایشگاه قطعات خودرو تهران، ظرف دو سه ماه آینده دو محصول جدید رادار نقطه کور و آنتن کوسه‌ای را رونمایی و به تولید می‌رساند.

 همچنین شرکت کروز در نوزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران، مدل مفهومی از خودرو را با رویکرد ارائه توانمندی این شرکت در داخلی سازی قطعات با حدود ۱۵۰ نوع قطعه به نمایش گذاشته است.

در طرح مفهومی که در غرفه کروز به نمایش گذاشته شده است از نمونه توانمندی همه واحدهای تولیدی و مهندسی از واحد دسته سیم، سنسور، قوای محرکه، داشبورد، صندلی، فرمان، آینه، چراغ، سویچ، و سیستم تهویه استفاده شده است. همچنین در این مدل مفهومی از چند قطعه آزمایشی که به تولید تجاری نرسیده نیز استفاده شده است.

کد خبر 145395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha