ریرا، با چه مشخصاتی آماده ورود به بازار می شود؟

شرکت ایران خودرو، به زودی تصمیم دارد تا خودرو ریرا را به عنوان رقیب کراس‌اوورهای کوچک چینی به بازار عرضه کند.

به گزارش پرشین خودرو، ریرا، خودرو نسخه ایرانی‌شده پژو ۲۰۰۸ به شمار می‌رود، با این حال، تفاوت‌های عمده‌ای با پژو ۲۰۰۸ دارد و تنها از لحاظ ابعاد با آن یکسان است.

ریرا، از یک موتور ۱.۷ لیتری توربوشارژر با قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد که قدرتمندتر از رقبای چینی است. گیربکس آن نیز ۶ سرعته خودکار است. شتاب صفر تا صد آن حدود ۱۱ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۹۵ کیلومتر در ساعت برای این خودرو برآورد می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی ریرا، حدود ۷.۳ لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.

از نظر طراحی، ریرا، از الگوهای روز دنیا پیروی می‌کند. چراغ‌های اصلی در سپرها قرار گرفته‌ است و چراغ‌های روی کاپوت نقش دی‌لایت را ایفا می‌کند. نمای جانبی آن اسپرت و کشیده است و سقف مشکی‌ رنگ به جذابیت آن می‌افزاید. در عقب نیز چراغ‌ها در بخش مشکی‌رنگ جای گرفته‌ است.

در داخل کابین، دو کلاستر ۱۲ اینچی لمسی برای اطلاعات و سیستم سرگرمی تعبیه شده است. تنظیمات تهویه نیز از دکمه‌های فیزیکی و کنترلرهای چرخان برخوردار است.

خودرو ریرا، از تجهیزات ایمنی و رفاهی مانند کیسه‌های هوا، سیستم‌های کمکی رانندگی، سانروف، صندلی‌های برقی و سیستم صوتی قدرتمند بهره می‌برد.

یادآور می شود که هفته گذشته مدیرعامل ایران خودرو از اخذ تائیدیه های نهایی برای ورود خودرو ریرا به بازار خبر داد.

کد خبر 145444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha