کد خبر 145613
۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
ماموت، خودرو اِرِس M۵ را به نمایش عمومی درآورد

گروه ماموت همراه با نمایش طیف گسترده ای از محصولات خود، برای نخستین بار از کراس اوور برقی و مدرن خود با نام اِرِس M۵ در نمایشگاه بین المللی تهران رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گروه ماموت خودرو در این دور از نمایشگاه که با محوریت خودروهای برقی در حال برگزاری است با معرفی محصولاتی از شرکت های زیر مجموعه دیار خودرو و مکث موتور با دستی پر پا به میدان گذاشته است.

ارس M5

معرفی اِرِس M۵ جدیدترین خودرو برقی ماموت

ماموت خودرو از شرکت های واردکننده ای است که تا کنون توانسته محصولات قابل توجهی نظیر فولکس واگن ID.۴ و محصولات برند جتا را به بازار ایران معرفی کند و حالا در جریان نمایشگاه بین المللی تهران از به روزترین خودرویی که تا به حال از چین وارد ایران شده با نام اِرِس M۵ (Eres) رونمایی کرد.

قلب تپنده کراس اوور برقی و مدرن ماموت خودرو، دو موتور الکتریکی است که می توانند روی هم رفته ۴۸۹  اسب بخار قدرت و ۶۷۵ نیوتن متر گشتاور تولید کنند و نیروی تولید شده را به تمامی چرخ ها منتقل نمایند. در کنار این دو موتور برقی، یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری ۱۱۴ اسب بخاری نیز حضور دارد که عملا نقشی در قوای محرکه این خودرو نداشته و وظیفه آن صرفا شارژ کردن باتری های اِرِس M۵ است.

این خودرو دو دیفرانسیل دارای سیستم AWD است، ظرفیت باتری لیتیوم پلیمر این خودرو ۴۰ کیلووات ساعت بوده و ۵ ساعت زمان می برد تا به وسیله شارژرهای معمولی به صورت کامل پر شوند. البته این مدت زمان به وسیله فن آوری شارژ سریع تا ۳۰ دقیقه کاهش می یابد و ظرف این مدت از شارژ ۲۰ به ۸۰ درصد می رسد.

غرفه ماموت

در غرفه شرکت ماموت علاوه بر اِرِس، ۲ خودرو کراس اوور جتا VS۷ و جتا VS۵ و همچنین جتا VA۳ مورد پسند بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

غرفه ماموت

شرکت ماموت خودرو در کنار معرفی محصولات خانواده جتا، محصول شاسی بلند بایک BJ۴۰ و کراس اوور بایک X۵۵ از شرکت دیار خودرو را که به تازگی به گروه ماموت پیوسته را به نمایش گذاشته است.

غرفه ماموت

شرکت مکث موتور از گروه ماموت نیز با خودروهای وارداتی برند ونوسیا و محصول کراس اوور V-Online در کنار دیگر خودروهای این مجموعه حضور دارد.

غرفه ماموت

در بخش خودروهای جدید و با انرژی نو نیز نمایش خودرو فولکس واگن ID.۴ کروز نیز از دیگر جذابیت های غرفه گروه ماموت در نمایشگاه بین المللی تهران به حساب می‌آید.

این نمایشگاه تا ۲ مرداد ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ از غرفه ماموت خودرو در این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 145613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha