از نمایش سریع‌ترین سواری برقی تا رونمایی از جدیدترین اتوبوس برقی گروه بهمن

گروه بهمن در نمایشگاه بین المللی تهران انواع محصولات سواری برقی وارداتی و تولیدی و تجاری و حمل و نقل و خدمات شهری خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گروه بهمن در این دور از نمایشگاه خودرو برقی نتا GT، هاوال H6 هیبریدی، هونگچی تمام برقی E-QM5، کشنده بایک X9 و اتوبوس درون شهری تمام برقی و اتوبوس شهری و کامیونت فورس 6 تن را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

بیشتر بخوانید: با خودروهای برقی ایرانی آشنا شوید

مشخصات سدان برقی نتا برقی جی تی ( GT)

خودرو نتا GT محصولی برقی گروه بهمن از جمله خودروهای وارداتی این گروه است که در نمایشگاه بین المللی تهران مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است و طراحی خاص اسپرت، مدرن و لوکس نتا GT نگاه عموم علاقه مندان به محصولات برقی را به خود جلب کرده است.

نتا جی تی

نتا جی تی (GT) پرشتاب ترین خودروی برقی است که طی 3.7 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. قوی ترین نسخه این خودرو به دو موتور الکتریکی مجهز است که در نهایت هر 4  چرخ خودرو را به حرکت درمی آورند. این دو موتور در مجموع می توانند 462 اسب بخار توان و 620 نیوتن متر گشتاور را تولید کنند و شتاب صفر تا صد 3.7 ثانیه ای را برای نتا جی تی به ارمغان بیاورند.

نتا جی تی

پک باتری در نظر گرفته شده برای نسخه فول نتا جی تی 78 کیلو وات ساعت ظرفیت دارد و می تواند با یک بار شارژ 580 کیلومتر پیشمایش را برای خودرو فراهم کند. این باتری تحت فرآیند شارژ سریع تنها طی 30  دقیقه از 30 به 80 درصد ظرفیت خود می رسد. در پروسه شارژ معمولی نیز 14 ساعت طول می کشد تا باتری از حالت صفر درصد به 100 درصد برسد.

نتا جی تی

معرفی هاوال H6 هیبریدی گروه بهمن

هاوال هیبریدی  H6برقی محصول دیگری است که توسط BMCARS  در این نمایشگاه حضور دارد. هاوالH6  خودروی مدرن برند شناخته شده HAVAL است که در بازار ایران جایگاه برجسته‌ای دارد. 

هاوال

قوای فنی هاوال H6 از ترکیب موتور 1.5 لیتری توربوشارژر بنزینی و پیشرانه الکتریکی تشکیل شده و در مجموع 240 اسب‌ بخار قدرت و 530  نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس DHT وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد.

مشخصه بازار هونگچی تمام برقی E-QM5

خودرو دیگری که در غرفه گروه بهمن در نمایشگاه بین المللی تهران به نمایش در آمده است خودرو هونگچی تمام برقی E-QM5 است. مشخصه بارز این خودرو طراحی لوکس و توان پیمایش بالای آن است. E-QM5 با هربار شارژ توان پیمایش 431 کیلومتر را دارد.

هونگچی

معرفی کشنده لوکس و پرقدرت بایک X9

کشنده بایک X9 تنها کشنده لوکس و پرقدرتی است که دراین دور از نمایشگاه توسط گروه بهمن به نمایش گذاشته شده است. کشنده 44 تن بایک X9 که به تازگی رونمایی شده است  با یک موتور 13  لیتری از برند CUMMINS  و گیربکس ZF است که با طراحی متفاوت فضای داخل کابین نظر اهل فن را به خود جلب می کند.

بایک

کشنده بایک X9 به یک پیشرانه حجیم 12900سی سی توربو دیزل کامینز مجهز است، که از نوع ۶ سیلندر با تزریق مستقیم است. پیشراته مذکور قادر به تولید بیشینه قدرت 560 اسب بخار و نهایت گشتاور 2600 نیوتن متر است.

رونمایی از جدید ترین اتوبوس 12متری شهری گروه بهمن

اتوبوس برقی گروه بهمن یکی از محصولات مسافربری جدید درون شهری است که گروه بهمن در نمایشگاه بین المللی تهران به نمایش گذاشته است این اتوبوس که قرار است توسط زیرمجموعه گروه بهمن یعنی خودروسازی آسنا مونتاژ شود، CITY 12-EV یا اتوبوس برقی 12 متری شهری نام دارد و از محصولاتی است که می تواند در آینده ای نزدیک سهم خوبی از بازار کشور در حوزه حمل و نقل مسافررا کسب کند.

اتوبوس CITY 12-EV برقی توسط شرکت آسنا از زیر مجموعه های گروه بهمن به بازار عرضه می شود به یک موتور الکتریکی با 470 اسب بخار قدرت و 3500 نیوتن متر گشتاور مجهز است. انرژی مورد نیاز این موتور توسط باتری‌های ساخت شرکت CATL تأمین می‌شود که با هر بار شارژ کامل امکان پیمودن تا حدود 300  کیلومتر را فراهم می‌کند. شارژ کامل این باتری‌ها هم با شارژرهای 150  کیلوواتی بین3 تا 3.5 ساعت زمان می‌برد. ظرفیت باتری، 422.9 کیلووات اعلام شده است.

علاقه مندان می‌توانند تا روز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403 از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 145596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha