خودروسازان و واردکنندگان خودرو به مشهد می روند (+ زمان)

مجری برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد با اعلام زمان قطعی این نمایشگاه گفت: تا این لحظه و براساس درخواست‌های ارائه شده به ستاد برگزاری نمایشگاه، میزبان بیشتر خودروسازان داخلی و واردکنندگان در نمایشگاه خودرو مشهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، علی‌رضا عاجزی، در نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، آغاز برپایی این نمایشگاه را از ۲۸ شهریور به مدت چهار روز تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ اعلام کرد و افزود: تا این لحظه حضور بیش از ۲۰ شرکت در نمایشگاه خودرو مشهد قطعی شده است اما تا نشست خبری بعدی نمی‌توانیم اسامی شرکت‌کنندگان را اعلام کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به گشایش‌هایی که در واردات خودرو رخ داده است، تلاش می‌کنیم تا شاهد حضور بیشتر خودروسازان داخلی و واردکنندگان خودرو در مشهد باشیم.

عاجزی نمایشگاه خودرو مشهد را پرمخاطب‌ترین نمایشگاه خودرو در کشور معرفی کرد و افزود: به همین دلیل می‌خواهیم با فراهم کردن تنوع برندی، میزبان خوبی برای علاقمندان صنعت خودرو باشیم.

علیرضا عاجزی

وی با اشاره به برنامه‌های جانبی نمایشگاه خودرو مشهد، تصریح کرد: در نظر داریم با برگزاری برنامه‌هایی نظیر تست درایو همراه با رونمایی خودروهای جدید و برگزاری نشست‌های تخصصی در حاشیه نمایشگاه به پربارتر شدن هر چه بیشتر این نمایشگاه کمک کنیم.

در ادامه این نشست، فرزین سلطانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی مشهد، با ارائه مختصری از فعالیت‌های نمایشگاه مشهد، اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی مشهد از سال ۷۲ تاسیس شد و در سال ۷۷ به بهره‌برداری رسید به همین دلیل هم ما پیشگام صنعت نمایشگاهی در غرب آسیا هستیم.

وی صنعت نمایشگاهی را ویترین اقتصادی کشور معرفی و تاکید کرد: صنعت خودرو از صنایع مادر است و با توجه به نقش این صنعت در اقتصاد کشور، همواره تعهد خاصی بر روی این نمایشگاه داشتیم و سال‌ها در غیاب نمایشگاه خودرو تهران، برترین نمایشگاه خودرو کشور بودیم.

فرزین سلطانی

وی اضافه کرد: با توجه به استقبالی که از نمایشگاه خودرو وجود داشت، برای اولین بار در سال ۱۴۰۱، نمایشگاه خودرو از نمایشگاه قطعات جدا شد.

در پایان این نشسست خبری محمد مهدی اسدی مدیرعامل شرکت ایده تجارت هرمس به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد، گفت: نمایشگاه خودرو بعد از چند سال ممنوعیت واردات خودرو در یکی از شلوغ‌ترین سال‌های خودرویی کشور و با حضور برندهای مختلف وارداتی برگزار می‌شود.

محمدمهدی اسدی

وی با بیان این‌که ما باتجربه‌ترین برگزار کننده نمایشگاه خودرو در ایران هستیم، گفت: نمایشگاه را با تمرکز بر خودروهای برقی و وارداتی در کنار حمایت از خودروسازان داخلی برگزار می‌کنیم.

اسدی بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد را بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرویی کشور در شش ماهه نخست سال معرفی و خاطرنشان کرد: پس از نمایشگاه خودرو مشهد و در شش ماهه دوم سال، نمایشگاه قطعات خودرو مشهد را نیز برگزار خواهم کرد.

کد خبر 145641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha