برنامه پارس خودرو برای واردات نیسان سیلفی و رووی eRX۵ اعلام شد

براساس اعلام مدیرعامل شرکت پارس خودرو، برنامه سال جاری این شرکت در حوزه واردات محصولات جدید، واردات ۵ هزار دستگاه از کراس اوور هیبریدی رووی eRX۵ سایک موتور، و ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو نیسان سیلفی خواهد بود.

عبدالله سلطانی ثانی، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر و با توجه به عرضه نیسان سیلفی توسط یکی از شرکت‌های واردکننده معتقد است که در واردات هیچ محدودیتی برای شرکت‌های مختلف وجود ندارد.

توسعه سبد محصولات وارداتی پارس خودرو در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل پارس خودرو، در خصوص زمان عرضه نیسان سیلفی گفت: به محض اینکه تاییدیه‌های سازمان توسعه تجارت و وزارت صمت را دریافت کنیم، واردت این خودرو را آغاز خواهیم کرد و  پیشنهاد ما در ابتدا ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه است. قرار است در کنار عرضه نسخه بنزینی، نمونه هیبرید و نسخه تمام برقی آن نیز توسط شرکت پارس خودرو عرضه شود.

نیسان سیلفی

سلطانی، همچنین در خصوص ارائه خدمات پس از فروش محصولات جدید وارداتی پارس خودرو اظهار داشت: با وجود شبکه گسترده خدمات شرکت پارس خودرو در سراسر کشور به نظر نمی‌رسد در زمینه خدمات پس از فروش این محصول مشکلی وجود داشته باشد.

وی در ادامه برنامه این شرکت در سال جاری را گسترش همکاری با شرکا و توسعه سبد محصولات عنوان کرد و افزود: از برنامه‌های شرکت پارس خودرو در سال جاری انعقاد قراردادهای جدید با شرکا برای واردات خودروهای به روزتر به بازار کشورمان است.

سلطانی تاکید کرد: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته در آینده نزدیک محصولات دیگری از گروه نیسان و سایک موتور را وارد و به بازار عرضه می‌کنیم.

مدیرعامل پارس خودرو همچنین با اشاره به انجام برخی مذاکرات برای همکاری با شرکای جدید گفت: به همین منظور قراردادهایی را برای واردات محصولات جدید داشته‌ایم که در صورت نهایی شدن اعلام می‌شود.

برای اطلاع از مشخصات و تصاویر رسمی خودرو رووی eRX۵ اینجا کلیک کنید.

کاتالوگ و مشخصات رسمی نیسان سیلفی در این لینک قابل دسترس است.

کد خبر 145625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha