کد خبر 145700
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
خوش قولی یک خودروساز داخلی بعد از مدتها!

بالاخره بعد از مدت ها، شاهد خوش قولی یک خودروساز داخلی در تحویل به موقع خودرو به مشتریان خواهیم بود.

به گزارش پرشین خودرو، گویا قرار است پس از مدت ها، هفته آینده شرکت پارس خودرو برای نخستین بار یک محصول ایرانی با برند خود را که تولید انبوه آن در این شرکت آغاز شده، به خریدارانی که قبلا اقدام به پیش خرید کرده بودند، تحویل دهد.

نام این خودرو سهند است و قرار است با برند اختصاصی پارس خودرو تولید شده و به بازار عرضه شود.

حالا بعد از مدتهای مدید شاهدیم که یک خودروساز ایرانی در زمان مقرر قصد دارد خودروهای خریداری شده مشتریان را به آنان تحویل دهد که در نوع خود جالب توجه بوده و بیانگر نگاه متفاوت پارس خودرو به مقوله مشتری مداری است؛ این حساسیت ها در حالی است که قرار شده خودرو سهند با آرم و لوگوی پارس خودرو به بازار برود که نشان می دهد این شرکت حساسیت های عمیقی هم بر روی محصولات انحصاری خود دارد.

شنیده شده است تلاش مدیران این شرکت در سال جاری برای به تولید انبوه رساندن سهند قابل ملاحظه بوده و در صورتی که این برنامه ریزی از سوی آنان صورت نمی گرفت، احتمالا پارس خودرو هم در تحویل به موقع محصولش ناکام می ماند.

این گزارش می افزاید که پارس خودرو قصد دارد تا پایان سال، بیش از ۳۰ هزار خودرو سهند را با برند اختصاصی خود و در ۶ تیپ مختلف با گیربکس دستی و اتوماتیک و همچنین دوگانه سوز تولید کرده و تحویل مشتریان دهد.

حالا باید منتظر ماند و دید شرکتی که از گذشته به تولید خودروهای کیفی مشهور بوده، در زمینه کیفیت سهند هم می تواند پاسخ گوی نیازهای مشتریان خود باشد و قدم مهمی در انقلاب کیفی در محصولات داخلی بردارد یا خیر؟

کد خبر 145700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha