کد خبر 145656
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
فیلم تست و بررسی KMC X۵ در جنگل ابر شاهرود

خودرو KMC X۵ که جانشین شاسی بلند پرطرفدار جک S۵ کرمان موتور شد را در جنگل ابر شاهرود مورد بررسی قرار دادیم و تلاش کردیم تا این خودرو را در فضایی متفاوت نسبت به سایر تست و بررسی‌های خودرویی و با تم ایران‌گردی به شما معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تست و بررسی KMC X۵ را در سفری کوتاه به جنگل ابر شاهرود انجام دادیم و تجربه این سفر را با شما در میان می‌گذاریم.

خورو ایکس ۵ کرمان موتور از یک موتور به حجم ۱۴۹۹ سی.سی با استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره می برد که حداکثر قدرت آن ۱۷۲ اسب بخار با حداکثر گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر است.

جعبه دنده خودرو X۵ از نوع شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه DCT است.

 سیستم فرمان برقی EPS، سیستم ترمز جلو دیسکی خنک شونده و عقب دیسکی و سیستم تعلیق در ایکس۵ برای جلو مک فرسون و در عقب از نوع نیمه مستقل میل پیچشی است.

از جمله تجهیزات و امکانات خودرو ایکس ۵ باید به دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، هشدار چشمک زن چراغ عقب در هنگام ترمز ناگهانی ESS، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS) و حافظه آینه های جانبی (متصل به حافظه صندلی راننده) اشاره کرد که به کمک این تجهیزات وامکانات، می توان یک رانندگی آسان، راحت و ایمن را تجربه کرد.

در ادامه نخستین قسمت از فصل یک تست و بررسی سایت پرشین خودرو با خودرو KMC X۵ را ببینید:

کد خبر 145656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha