کد خبر 145672
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کیت بدنه نیسان ترا به بازار آمد! (+ عکس)

نیسان ترا که از چندی پیش توسط پرشیا خودرو و بازوی تولیدی این شرکت به بازار معرفی و تولید آن آغاز شده است به تازگی صاحب یک کیت بدنه در یکی از نمایندگی‌های این شرکت شده که ظاهر جذابی دارد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نیسان ترا یکی از معدود خودروهای شاسی مستقل بازار خودرو است که به تازگی از سوی مانیان خودرو به بازار معرفی و تولید آن آغاز شده است.

هر چند نیسان ترا هنوز به صورت رسمی وارد بازار مصرف نشده، اما کیت بدنه نیسان ترا در یکی از نمایندگی‌های این خودرو به نمایش گذاشته شده است.

قیمت کیت بدنه نیسان ترا که هیچ اطلاعات مشخصی به جز یک تصویر از آن منتشر نشده به صورت علی‌الحساب اعلام شده و این قیمت نیز تایید رسمی نشده است.

براساس تصویر کیت بدنه نیسان ترا که منتشر شده، انتظار می‌رود این کیت بیشتر برای آنرود مناسب باشد.

نیسان ترا

نیسان ترا یا به صورت رسمی مانیان ترا محصول جوینت وینچر نیسان و دانگ فنگ در چین و یکی از خودروهای مورد استفاده پلیس چین است که نشان از قابلیت فنی بالای این خودرو دارد.

بارزترین نکته، تجهیز نیسان ترا به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو شارژ میتسوبیشی سری ۴K۳۱ بوده که توانایی تولید ۲۲۸ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن بر متر گشتاور را داراست. این پیشرانه قدرتمند از تکنولوژی‌های میتسوبیشی بهره می‌برد.

جعبه دنده‌ای که وظیفه انتقال قدرت پیشرانه را به صورت پیش فرض به محور عقب و در صورت نیاز راننده به هر چهار چرخ دارد یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT بوده که محصولی از شرکت آلمانی و نام آشنای ZF  است و هشت مود مختلف رانندگی برای استفاده در محیط‌های مختلف و شرایط آب و هوایی متنوع را ممکن می‌کند.

نیسان ترا در چند مرحله تا امروز پیش فروش شده، اما هنوز راهی بازار نشده است.

نیسان ترا هم اکنون در نمایندگی‌های پرشیا خودرو در تهران و برخی شهرهای مهم کشور قابل بازدید است.

برای تماشای تصاویر نیسان ترا اینجا کلیک کنید.

مانیان ترا به چه امکانات رفاهی و ایمنی مجهز است؟

سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایش ۱۰ اینچی، سیستم استارت بدون کلید (Engine Start Stop)، سیستم ورود بدون کلید (Keyless Entry)، دریچه تهویه هوای ردیف عقب، صندلی راننده و شاگرد با قابلیت تنظیم برقی، دکمه های کنترل از روی فرمان، آینه های جانبی تاشونده برقی به همراه گرمکن، آینه وسط الکتروکرومیک، سانروف حساس به مانع، کیسه هوای راننده و سرنشین، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده‌ای و زانویی راننده، ترمزهای هر چهار چرخ دیسکی، سنسور باران، سنسور نور، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم قطع خودکار سوخت هنگام تصادف، سیستم کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، سیستم‌های کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، اتوهلد، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و سیستم ترمز ضد لغزش از جمله دریای امکانات نیسان ترا است.

در ویدئوی ذیل می‌توانید با طراحی و مشخصات فنی نیسان ترا چینی آشنا شوید:

کد خبر 145672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha